ארונו של שלדון אדלסון הוצב בנתב"ג

ארונו של המיליארדר שלדון אדלסון, שנפטר השבוע, הגיע לישראל והוצב בלובי בנתב"ג. ראש הממשלה הגיע לחלוק כבוד אחרון. רעייתו: "הפעם הוא בא לנוח - מנוחת עולמים". הלוויתו תתקיים מחר בשעה 12:00 בהר הזיתים

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 14/01/21 22:53 א בשבט התשפא

ארונו של שלדון אדלסון הוצב בנתב"ג
ארונו של אדלסון בנתב"ג, צילום: עמי שומן - ישראל היום

ארונו של המיליארדר והפילנתרופ שלדון אדלסון ז"ל, שהלך לעולמו ביום שלישי האחרון בגיל 87, לאחר מחלה קשה, הגיע לישראל לקראת הלוויתו מחר. הארון הוצב הלילה (ה') בלובי של נמל התעופה בן גוריון, ומספר אישים ומקורבים, ביניהם ראש הממשלה נתניהו, הגיעו לחלוף על פני הארון ולחלוק כבוד אחרון.

נתניהו ספד לאדלסון: "מגדולי התורמים בהיסטוריה לעם היהודי - פעולותיו ייזכרו לדורות"

שלדון אדלסון ייטמן מחר בשעה 12:00 בבית העלמין העתיק בהר הזיתים. בשל מגבלות הקורונה, ההלוויה תהיה במתכונת מצומצמת ומשפחתית.

"הגענו לארץ ששלדון כל כך אהב", אמרה רעייתו, ד"ר מרים אדלסון. "בלתי נתפס שלא יראה אותה שוב בעיניו. הפעם הוא בא לנוח - מנוחת עולמים, לא לחפש איך לקדם ואיפה לתרום. זו הרגשה של חור עצום ואובדן גדול אבל גם של נחמה, שייסוריו מאחוריו והוא ישכב בקרב גדולי עמנו בהר הזיתים שבציון".

מרים אדלסון עם ארונו של בעלה

מרים אדלסון עם ארונו של בעלהצילום: עמי שומן - ישראל היום

ארונו של אדלסון הוצב באולם בנתב"ג כשהוא עטוף בו-זמנית בדגלי ארה"ב וישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע למקום כדי לחלוף על פני ארונו, ושיבח את אדלסון כדמות שהשפעתה על ישראל ועל העם היהודי תורגש למשך דורות ארוכים.

https://youtu.be/1uO1KRJveK