מהומות בנצרת לקראת הצהרת נתניהו בעיר

מאות אנשים מפגינים בשעה זו בנצרת לקראת נאומו של ראש הממשלה במקום, כאשר בין המפגינים נמצאים גם חברי כנסת מהרשימה המשותפת. נעצרו עשרה מפגינים שהתעמתו עם כוחות המשטרה שבמקום

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/01/21 15:41 כט בטבת התשפא

מהומות בנצרת לקראת הצהרת נתניהו בעיר
ההפגנה בנצרת. בין המפגינים גם חברי כנסת, צילום: לשכת ח"כ סאלח

כ-200 מפגינים בשעה זו בנצרת לקראת ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיר, וההצהרה אותה הוא צפוי למסור בשעה 16:15. בהפגנה ישנם דגלי אש"ף רבים וקריאות בגנות המשטרה. עשרה אנשים נעצרו עד כה לאחר שהתעמתו עם כוחות המשטרה שמאבטחת את ההפגנה. 

חברי כנסת מחד"ש, תע"ל ובל"ד, ואנשי ציבור ערבים נוכחים בהפגנה ומתעמתים אף הם עם המשטרה, בעוד אנשי רע"ם לא נוכחים במקום. חברת הכנסת סונדוס סאלח שנוכחת בהפגנה, ועל אף חסינותה הפרלמנטרית נהדפה על ידי המשטרה, תקפה את נתניהו: "הבוחרים הערבים לא יהיו גלגל ההצלה של נתניהו היום, בהפגנה מהביקור שלו בנצרת, אין לו ולעשרות השוטרים האלימים שבאו איתו מה לחפש פה". 

תגובת המשטרה להפגנות בנצרת: לפני זמן קצר, טרם הגעתו של ראש הממשלה לביקור בעיר נצרת, החלה מחאה של עשרות תושבים במקום, המוחים מנעו מהשוטרים להקים את מחסומי האבטחה לביקור, לא נענו לקריאות השוטרים והחלו להתעמת עם השוטרים.  עשרה אנשים עוכבו לתחנת המשטרה והביקור מתקיים כסדרו, כמו גם המחאה שמתקיימת אף היא. כרגע שקט במקום.

התפתחו עימותים בין המפגינים למשטרה במקום

התפתחו עימותים בין המפגינים למשטרה במקוםצילום: מוחמד חלאיילה

חברי הכנסת שחאדה ותומא-סלימאן

חברי הכנסת שחאדה ותומא-סלימאןצילום: לשכת ח"כ סאלח