מאות מפגינים יצאו עם לפידים מחוץ לבלפור

בשעות הבוקר המוקדמות יצאו המפגינים מחוץ למעון ראש הממשלה, עקב דחיית משפטו שהיה אמור להתקיים היום. "הגענו הבוקר כדי להזכיר לנאשם שלא ניתן לו להמשיך להרוס את המדינה ולחמוק ממשפט". בהמשך ההפגנה תעבור אל מחוץ בית המשפט המחוזי בירושלים

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 13/01/21 08:18 כט בטבת התשפא

מאות מפגינים יצאו עם לפידים מחוץ לבלפור
הפגנות לפנות בוקר בבלפור, צילום: ארגון קריים מינסטר

מאות מפגינים קיימו היום (ד') בשעות הבוקר המוקדמות "הפגנת השכמה" מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים. ההפגנה יצאה כמחאה על דחיית הדיון במשפטו של נתניהו, אשר אמור היה להתקיים היום, ונדחה.  

המפגינים נושאו לפידים בוערים והניפו שלטים עם הכיתוב 'הנאשם יקום על רגליו' ו- 'פחדן, לך למשפט!'. במקביל, מקריאים המפגינים קטעים מתוך כתבי האישום החמורים נגד נתניהו, ומציגים את סדר היום של בית המשפט המחוזי בירושלים, אשר דחה באופן תמוה את הדיון של הנאשם חרף העובדה כי דיונים רבים ממשיכים להתקיים בו ולמרות שנערכו באולם שיפוצים והתאמות שנועדו לקיום משפט נתניהו בתקופת הקורונה. בהמשך היום צפויה להתקיים הפגנת מחאה מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים.


    
למרות השעה המוקדמת והלא שגרתית, מארגני ההפגנה מציינים כי נרשמה היענות גבוהה במיוחד לפעולה, וזאת בעקבות ההסתה המתמשכת של הנאשם ואנשיו כלפי המפגינים, אשר הגיעה לשיאה בסוף השבוע האחרון עם הפרסום השקרי בנוגע לניסיון הפריצה למעון.

מתנועת 'קריים מיניסטר' נמסר: "הגענו הבוקר כדי להזכיר לנאשם שלא ניתן לו להמשיך להרוס את המדינה ולחמוק ממשפט. אם הוא לא מגיע לבית המשפט לשמוע את האישומים נגדו, האישומים יגיעו אליו. ביבי, ההסתה והשקרים שלך ושל חייליך לארגון הפשע לא ירתיעו אותנו. אנחנו נחושים לנקות את המדינה מהשחיתות ומהניהול הכושל שלך ונמשיך להפגין נגדך כחוק, הכי קרוב בכל זמן ובכל מצב. נבוא אליך מכל כיוון ונסגור עליך עד שתלך!"