יום שני לסגר: 9,178 דו״חות נרשמו בגין הפרות של תקנות הקורונה

הסגר המהודק החל ויחד איתו המשטרה פתחה במאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה תחת השם "מבצע אחריות מנצחת". מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 09/01/21 19:20 כה בטבת התשפא

יום שני לסגר: 9,178 דו״חות  נרשמו בגין הפרות של תקנות הקורונה
אכיפת הסגר וחלוקת דו"חות. , צילום: דוברות המשטרה

במהלך סוף השבוע, עם כניסתן לתוקף של ההגבלות המעודכנות שהוטלו ע"י הדרג המדיני על התנועה, ההתקהלות והמסחר, אלפי שוטרים נפרסו במגוון משימות במרחב העירוני והבינעירוני לפיקוח ואכיפה ברחבי הארץ, הכול במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף בישראל.

מאז כניסת התקנות לתוקפן בשישי ועד היום (ש') בצהריים, נרשמו ע״י השוטרים 9,178 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה)– 7,255 דו"חות, ובהם גם 1,358 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 91 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 125 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 299 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

משטרת ישראל מסרה כי: "תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן