מנכ"ל תורה מציון לנתניהו: כלול את השליחים במבצע החיסונים

זאב שוורץ פנה במכתב לראש הממשלה בבקשה לחסן גם את השליחים שיוצאים לקהילות היהודיות בחו"ל: "עבודתם הציונית הברוכה משפיעה רבות על חיזוק הזהות היהודית ועידוד העלייה מתוך הקהילות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/21 10:32 כג בטבת התשפא

מנכ"ל תורה מציון לנתניהו: כלול את השליחים במבצע החיסונים
שליח בחו"ל, צילום: ללא קרדיט

בעקבות מבצע החיסונים בישראל שבימים הקרובים יחל את חלוקת המנות השניות שלו, פנה מנכ"ל תנועת תורה מציון זאב שוורץ הבוקר (ה') במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לכלול  את השליחים בתפוצות במבצע החיסונים. 

מתוך הייעוד המשותף של ערבות הדדית כלפי הבטחת שלומם של שליחי מדינת ישראל בעולם, בעקבות מבצע החיסונים הנרחב לתושבי ישראל, פנה מנכ"ל הארגון לנתניהו, במטרה לבחון אפשרות של מתן חיסונים לשליחי 'תורה מציון', ושאר שליחי המדינה והמוסדות הלאומיים המתפקדים כשליחים רשמיים מטעם מדינת ישראל.

שוורץ הוסיף כי "עבודתם הציונית הברוכה משפיעה רבות על חיזוק הזהות היהודית ועידוד העלייה מתוך הקהילות ולכן אני מבקש ממך באופן אישי לדאוג לחסנם כשאר אזרחי המדינה".

"תנועת תורה מציון היא תנועה תורנית ציונית היוצרת חיבור אנושי בין יהודי העולם באמצעות הקמת מרכזים תורניים ציוניים ומגוון ערוצי השפעה עדכניים. מזה 25 שנה תורה מציון מכשירה ושולחת שליחים - רווקים, רווקות ומשפחות, לתפקידים חינוכיים בקהילות יהודיות ברחבי העולם.

"מעל ל-1,500 שליחי תורה מציון בעבר ובהווה מעשירים ומעצימים את אחינו בתפוצות. הם מחזקים את הזהות היהודית בקהילות, מהדקים את הקשר לישראל ומעודדים עלייה. בתקופת הקורונה  מסתייעות הקהילות ובתי הספר בתפוצות, בשליחים בעשיה ערכית בתוך חיי היום יום הקהילתיים.

"דווקא בימים מאתגרים אלה, פעילות השליחים והצורך בקשר החי עם יהודי התפוצות מתעצמים. על אף הקשיים ומכשול ה׳ריחוק החברתי׳ השליחים נמצאים בקהילות השונות וממשיכים בפעילותם הענפה לקירוב לבבות ולחיבור לזהות יהודית וציונית".