חשד לרצח של אישה בידי בן זוגה בירוחם

אישה כבת 53 נמצאה מחוסרת הכרה, בארוע אלימות, בבית ברחוב סלעית, בירוחם. לאחר ניסיון לבצע פעולות החייאה, נאלצו הפראמדיקים של מגן דוד אדום לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את בעלה שדיווח כי הוא רצח אותה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/21 07:34 כ בטבת התשפא

חשד לרצח של אישה בידי בן זוגה בירוחם
מפקד תחנת דימונה, סנ"צ משה זריהן הזירת האירוע, צילום: משטרת ישראל

חשד לרצח במשפחה: במשטרת ישראל התקבל הבוקר דיווח אודות חשד לאירוע אלימות בירוחם, עת דווח על אישה שנמצאה ללא רוח חיים בביתה. כוחות משטרה ורפואה במקום, בן זוגה נעצר והועבר לחקירה. על פי הדיווח הבעל החשוד ברצח, הוא זה שהתקשר למשטרה ודיווח כי הרג את בת הזוג שלו. מדובר באישה בת 53 מקהילת העבריים, שעברה מדימונה לירוחם לאחרונה.  

מהמשטרה נמסר: "סמוך לשעה 6:30 התקבל במוקד המשטרה דיווח מאדם, לפיו פגע בבת זוגו. שוטרי משטרת ישראל שהגיעו למקום, איתרו את האישה (שנות ה 50) בתוך הבית כשהיא ללא הכרה, ולאחר זמן קצר צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה. השוטרים עצרו את החשוד (53) והעבירו אותו לחקירה בתחנת דימונה בחשד לרצח. מפקד מרחב נגב, תת ניצב יאיר חצרוני הגיע לזירה וקיים הערכת מצב".

העניין נודע לאחר שבשעה 06:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על אשה מחוסרת הכרה, בארוע אלימות, בבית ברחוב סלעית, בירוחם. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן קובעים את מותה של אשה כבת 53.

פאראמדיק מד"א, יגאל אסייג , סיפר: "כשהגענו למקום, השוטרים הובילו אותנו לדירה, ראינו אשה כבת 53 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות , היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, התחלנו בפעולות החייאה ולאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה".

ראשת המועצה טל אוחנה התייחסה לאירוע: "ב6:30 קיבלתי את ההודעה. אין מחזה קשה מזה. מדובר בתושבת חדשה בירוחם, שקיימה חיים נורמטיבים ונרצחה על ידי בן זוגה. הם לא היו מוכרים לשירותי הרווחה המקומיים. אנו נבצע תחקיר עומק כדי להבין מה יכולנו לעשות יותר ואיך מונעים את הרצח הבא. מחבקים את בני המשפחה הרחבה ונעמיד לרשותם כל סיוע שידרש. התופעה הזו חייבת להיפסק".

מדובר ברצח ראשון של אישה בשנת 2021, ובחשד כי נעשה על ידי בן הזוג. בשנת 2020 נרצחו 13 נשים בישראל על ידי בני זוגן.