בנט תוקף: "נתניהו כרת ברית עם מפלגה שתומכת במחבלים"

יו"ר ימינה טוען כי התמונה של ראש הממשלה עם מי שישב בכלא בעקבות רצח היא לא הבעיה אלא, "שהוא חבר בכוונת תחילה למנסור עבאס ומפלגת רע"מ שתומכים במחבלים רוצחים". בנט הוסיף והבהיר: "כל אדם ציוני-לאומי חייב לעמוד זקוף מול מהלך בזוי זה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 03/01/21 12:02 יט בטבת התשפא

בנט תוקף: "נתניהו כרת ברית עם מפלגה שתומכת במחבלים"
תוקף את נתניהו. נפתלי בנט, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ימינה נפתלי בנט, תוקף הבוקר (א') את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר הפרסומים על ניסיונותיו לעודד את המגזר הערבי להצביע לליכוד בבחירות הקרובות, ובעקבות התמונה של נתניהו עם המתחסן המיליון, שהתברר כי מדובר באדם שישב בכלא בגין רצח.

"הבעיה איננה שראש הממשלה הצטלם בטעות עם רוצח", הבהיר בנט, "אלא שהוא חבר בכוונת תחילה למנצור עבאס ומפלגת רע״מ שתומכים במחבלים רוצחים. הנה העובדות ביחס לברית נתניהו-מנסור עבאס, תשפטו אתם". 

בנט פרט את הבעייתיות בחבירה למפלגת רע"מ ולראשיה, כשהציג את ראש המפלגה, מנסור עבאס  "שנתניהו כרת עמו ברית, ביקר ב-2013 את משפחת הרוצחים מליל הקלשונים". כמו כן הוסיף יו"ר ימינה כי התנועה האיסלאמית של מנסור עבאס היא תנועת-בת של ״האחים המוסלמים״ והיא תנועת אחות של חמאס, וטען כי מספר חברי כנסת מהרשימה תמכו באופן פומבי במחבלים.

"דאגה לאזרחי ישראל הערבים היא חובתנו כממשלה בישראל" אמר יו"ר ימינה והכריז כי "כך עשיתי כשר הכלכלה וכשר החינוך, וכך אעשה בעתיד". 

בנט המשיך ואמר כי "לצערי, נתניהו כרת ברית עם מפלגה שמעניקה תמיכה מוצהרת במחבלים, למען רווח פוליטי. זו עובדה. כל אדם ציוני-לאומי חייב לעמוד זקוף מול מהלך בזוי זה". 


(נתניהו עם המתחסן המיליון, שבדיעבד התברר כי הוא ישב בכלא בגין רצח)

הבוקר (א') התפרסם ב"ישראל היום", כי מעבר למחלוקת סביב המיקומים ברשימה לכנסת, באיחוד הלאומי דורשים מבנט ונציגי הימין החדש התחייבות לפיה לא תהיה כניסה לממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת. ייתכן והדרישה הזאת, היא שהביאה את בנט לתקוף את נתניהו על החבירה לרע"מ ובכך להראות את נכונותו כלפי האיחוד הלאומי וסמוטריץ'. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן