"המתחסן המיליון" איתו הצטלם נתניהו - אסיר משוחרר

ראש הממשלה הגיע ביום שישי למתחם החיסונים באום אל פאחם, והצטלם עם מי שהוגדר כ"מתחסן המיליון" בישראל, מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין, שהורשע בשוד והחזקת נשק וישב כ-20 שנה בכלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/21 09:55 יט בטבת התשפא

"המתחסן המיליון" איתו הצטלם נתניהו - אסיר משוחרר
נתניהו עם המתחסן המיליון, צילום: איתי בית-און, לע"מ

ראש הממשלה נתניהו הצטלם ביום שישי עם מי שהוגדר כ"מתחסן המיליון בישראל", מוחמד עבד אלווהאב ג'בארין מאום אל פאחם, במתחם החיסונים בעיר. אלא שנתניהו וסביבתו ככל הנראה לא ידעו שג'בארין הוא אסיר משוחרר, שישב בכלא 20 שנה לאחר שהורשע בשוד והחזקת נשק של שני בני אדם. כך פורסם בכאן חדשות.

"יש צורך לסגור הכל אם רוצים להוריד תחלואה"

כזכור, נתניהו הגיע ביום שישי למתחם החיסונים באום אל פאחם, ובמהלך הביקור הצטלם ג'בארין, שהוגדר כ"מתחסן המיליון". יש לציין שכמובן לא ניתן לקבוע מי הוא המתחסן המיליון בישראל, מאחר שמבצע החיסונים בישראל, שנחשב נכון להיום למוצלח במיוחד וזוכה לשבחים בכל העולם, מתנהל במקביל בכ-350 תחנות חיסון ברחבי הארץ, ולא על פי סדר מסוים.

על פי הדיווח, ג'בארין השתחרר בתקופה האחרונה מהכלא, וגורמים בעיר העריכו כי המארגנים של הצילום לא ידעו על זהות האיש שהצטלם לצד ראש הממשלה, אך הופתעו מהעובדה שאסיר משוחרר נבחר לכך.

 

בהמשך הגיב מוחמד ג'בארין עצמו לדברים, והביע "אכזבה קשה" מהתגובות. בראיון ל-103FM אמר כי הואמאוכזב מאוד. "נעלבתי. כולם אומרים עכשיו שאני רוצח ועבריין, אבל אני זרקתי את העבר שלי לפני 30 שנה. היום אני זקן. כולם חופרים ומחפשים דברים מ'בית הקברות'. אפשר להיכנס בנתניהו, אבל לא דרכי".

נתניהו אמר בביקור כי מדובר ב"התרגשות גדולה, ג'אברין הוא המחוסן המיליון במדינת ישראל.  אנחנו שוברים את כל השיאים, הבאנו מיליוני חיסונים למדינת ישראל, הקדמנו את כל העולם ועכשיו אנחנו מקדימים אותם עם קופות החולים המצוינות שלנו. אנחנו זזים קדימה במהירות עצומה כדי לחסן את כלל האוכלוסייה. 

"חשוב לי שגם בציבור הערבי במדינת ישראל יתחסנו מהר, זה חשוב משום שמדובר בהצלת חיים ורק כך נוכל לחזור לחיים הנורמליים", הוסיף נתניהו. לדבריו, "ברגע שהדבר הזה יגיע למסה קריטית של מתחסנים, נוכל לפתוח את המסחר, החנויות, המסעדות, נוכל גם לטוס לחו"ל, לעשות עסקים ולטייל בכל המדינות שעשינו עימן שלום. שלום שפתח את העולם ומשנה גם את ההיסטוריה שלנו, כחברה ישראלית וכמדינה".