כחול לבן מתפרקת: שר המדע יזהר שי הודיע על עזיבת המפלגה

שר המדע והטכנולוגיה הודיע ליו"ר המפלגה בני גנץ על עזיבת כחול לבן, והודה לו על "שהציע לי להצטרף אליו למסע הציבורי". אחרי עזיבת שי שככל הנראה יחבור למפלגה אחרת, כחול לבן מונה תשעה חברים בלבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/20 18:15 טז בטבת התשפא

כחול לבן מתפרקת: שר המדע יזהר שי הודיע על עזיבת המפלגה
יזהר שי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

82 ימים לפני הבחירות, ומפלגת כחול לבן ממשיכה להתפרק, כאשר שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי הודיע הערב (ה') ליו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת במסגרת כחול לבן.

השר שי אמר: "אני מוקיר תודה לבני גנץ על שהציע לי להצטרף אליו למסע הציבורי, על ההזדמנות להיות שר בממשלת ישראל ולייצג בה את תעשיית החדשנות וההייטק הישראלי ועל הזכות להיות חלק ממשפחת כחול לבן. למרות חילוקי הדעות בינינו, אני מעריך את בני, מכבד אותו מאוד ומאחל לעם ישראל שאנשים כמוהו ינהיגו אותנו - בצניעות, ביושרה, בדוגמה אישית ובהקרבה בלתי תלויה בדבר, למען טובת המדינה". 


(העימות בין יזהר שי לד"ר אלרעי-פרייס סביב החיוב בבידוד)

השר שי הודה לגנץ על האמון שנתן בו ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. שי יעמוד לרשות קבינט הקורונה ושרי כחול לבן בקבינט, כמו גם ממשלת ישראל, ככל שיידרש.

במפלגת כחול לבן נותרו כעת תשעה חברים בלבד מהרשימה שנבחרה לכנסת בבחירות הקודמות, והם: בני גנץ, מיכאל ביטון, חילי טרופר, אורית פרקש הכהן, מירב כהן, עומר ינקלביץ, פנינה תמנו שטה, אלון שוסטר ואיתן גינזבורג.