וזה סוף החדשות: מלאכי חזקיה נפרד מרשת ב' | האזינו

השדר הוותיק, שקולו הפך לאחד המזוהים ביותר עם מהדורות החדשות של קול ישראל, ובהמשך של תאגיד השידור, הגיש את מהדורת החדשות האחרונה שלו בגיל 69: "יכול לחזור לקול הטבעי שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/20 14:15 טז בטבת התשפא

וזה סוף החדשות: מלאכי חזקיה נפרד מרשת ב' | האזינו
אולפני התאגיד. ארכיון, צילום: מרים אלסטר/פלאש 90

"עד כאן החדשות מכאן רשת ב'". במילים אלו סיים היום (ה') מלאכי חזקיה, שדר החדשות הוותיק של תאגיד השידור כאן, ולפני כן של רשות השידור, את מהדורת החדשות האחרונה שהגיש, לפני פרישתו לפנסיה בגיל 69.

לאחר סיום השידור פנה אל הטכנאי ואמר "זהו גביל'ה, אפשר לכבות את האורות ולהשתיק מיקרופונים", והוסיף בצחוק "עכשיו אני יכול לחזור לקול הטבעי שלי".

https://twitter.com/RazShechnik/status/1344607484498083842?s=20

מלאכי חזקיה נולד ב-1951. בשנת 1973 השתתף בקורס קריינים בקול ישראל, ולאחר מכן השתלב בעבודה ברדיו. באותה תקופה שינה את שם משפחתו מ"חזקיהו" ל"חזקיה". הגיש את מצעד הפזמונים של קול ישראל ברשת ב' וברשת ג'. כעבור זמן עבר לתחום קריינות החדשות.
הוא דיבב דמויות בסדרת ילדים על אגדות האחים גרים ששודרה בערוץ 2, וכמו כן, דיבב את פתיחת הסדרה "ספיידרוומן" ששודרה בערוץ הילדים. קריין בפרסומות רבות ברדיו ובטלוויזיה.

ב-2016 עבר לבצע את אותה עבודה בתאגיד השידור הישראלי והיה למגיש הראשון של השידור הראשון בתאגיד, כששידר את מהדורת החדשות הראשונה בשעה 06:00 בבוקר עם פתיחת שידורי התאגיד במאי 2017. הוא נשוי לדורית, ואב לארבעה ובהם הבדרן והסטנדאפיסט אוֹרי חזקיה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן