כתב אישום הוגש נגד שפי פז: "המשטרה לא חסכה משאבים בתפירת התיק הזה"

המשטרה הגישה כתב אישום נגד שפי פז, דורון אברהמי ופעיל נוסף למען דרום תל אביב. "מדינת ישראל ויתרה על ריבונותה במקום מושבנו - לכן זה לא יכול להיות משפט צדק". סמוטריץ' הגיע לתמוך: "חשוב לי למחות על רדיפתם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 29/12/20 13:32 יד בטבת התשפא

כתב אישום הוגש נגד שפי פז: "המשטרה לא חסכה משאבים בתפירת התיק הזה"
צילום: החזית לשחרור דרום תל אביב

כתב אישום הוגש היום (ג') בבית משפט השלום בתל אביב נגד שפי פז, דורון אברהמי ופעיל נוסף למען דרום תל אביב. יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיע לבית המשפט לחזק את הפעילים. "הם שליחים של כולנו במאבק להוצאת המסתננים, חיזוק השכונות ושמירת הרוב היהודי במדינת ישראל".

בכתב האישום נגד השלושה, מופיעים 14 אישומים, בין היתר: גרפיטי מול השופטים חיות ופוגלמן, הסגת גבול, קשירת קשר, עבירות של השחתת פני מקרקעין, הסגת גבול, קשירת קשר לביצוע עוון, שיבוש הליכים, התקהלות אסורה.

שפי פז הגיבה לכתב האישום: "מדינת ישראל בועטת באוהביה ומחבקת את אויביה. מדינת ישראל ויתרה על ריבונותה במקום מושבנו - לכן זה לא יכול להיות משפט צדק. המשטרה לא חסכה משאבים בתפירת התיק הזה. אבל אנחנו חזקים מכל רדיפה של המערכת. ואנחנו לא נפסיק את המאבק עד שנחזיר את השכונות לבעליהן החוקיים". 

"משטרת ישראל החליטה לחסל את המאבק למען דרום תל אביב והמדינה כולה", האשים דורון אברהמי. "המשטרה איבדה את הערכים שלה ואנחנו רואים זאת בכל יום. אם המשטרה הייתה מפעילה על המסתננים וסוחרי הסמים את מחצית מהטרטורים וההתעללות שהם מפעילים עלינו, דרום תל אביב הייתה ניראת אחרת".

בצלאל סמוטריץ', הגיע לחזק את השלושה בבית המשפט: "חשוב לי למחות על רדיפתם על ידי המשטרה ולומר להם ולבית המשפט שהם לא לבד, שהם שליחים של כולנו במאבק להוצאת המסתננים, חיזוק השכונות ושמירת הרוב היהודי במדינת ישראל".

בהודעת המשטרה נכתב: "המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר שבועות בדבר חשד כי שלושה תושבי העיר נכנסו במספר הזדמנויות למוסדות רפואיים וחינוכיים בדרום העיר תוך הסגת גבול והשחתת פני מקרקעין, לצד חשד כי התכוונו לפגוע בתושבי המקום. כאמור, בתום החקירה של שלושת החשודים ובהתאם לממצאיה, הגישה היום חטיבת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום נגד השלושה, לצד בקשה להמשך מעצר הבית עד תום ההליכים בתנאים המגבילים שהוטלו ע"י בית המשפט".

כתב האישום

כתב האישוםצילום: ללא