אדלשטיין: "אמורים לקבל עוד מיליוני חיסונים"

שר הבריאות הדף את השמועות על מחסור בחיסונים, והבטיח כי בשבועות הקרובים יגיעו עוד מיליוני חיסונים לישראל: "יצרנו קשר עם חברות החיסונים ואנחנו מנסים להקדים את הגעת החיסונים הנוספים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 28/12/20 18:35 יג בטבת התשפא

אדלשטיין: "אמורים לקבל עוד מיליוני חיסונים"
חיסון לקורונה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר הבריאות יולי אדלשטיין ביקר היום (ב') במעבדת הנגיפים בשיבא ובמרכזי החיסונים בקרית גת, באר שבע, אופקים, נתיבות ושדרות. השר אדלשטיין דחה בתדרוך לתקשורת את הדיווחים על מחסור בחיסונים, ואמר כי יש מספיק חיסונים לאוכלוסייה בסיכון במדינת ישראל, ועם זאת הוא פועל יחד עם ראש הממשלה להקדים הגעת חיסונים נוספים.

כ-100,000 חוסנו אתמול | שר הבריאות: "נגביר את הקצב עוד יותר"

"ראיתי היום את החיסונים של הצוותים הרפואיים ושל האוכלוסייה שעברה את גיל 60. אנחנו עובדים בקצב מטורף, מתקרבים לחצי מיליון מתחסנים. אני שומע שמועות על מחסור חמור בחיסונים. אני רוצה להפריך את השמועות: אין מחסור, לא יהיה מחסור לאוכלוסייה בתעדוף.
לפי כל לוחות הזמנים אנחנו אמורים לקבל עוד מיליוני חיסונים. אני מבקש לשמור על עיקרון התעדוף ולא להפר אותו. ברגע שהאוכלוסייה בסיכון תהיה בטוחה יותר נתייחס גם לקורונה בצורה אחרת".


(תדרוך שר הבריאות)

שר הבריאות תקף את ועדת החינוך של הכנסת, שקיבלה אמש החלטה לבטל את החלטת הממשלה על סגירה חלקית של בתי הספר: "לצערי אתמול ראינו את החלטות ועדת החינוך חסרות האחריות וההבנה. אני מקווה שחברי הוועדה יחזרו בהם ונוכל לנהל את המאבק בנגיף. כל מה שצריך זה לבוא באחריות עם גישה שיש מסלול החיסון ומסלול הריסון". 

ראיתי היענות מדהימה של האוכלוסייה ואני קורא לאנשים שבתעדוף להמשיך להגיע להתחסן. יש תקווה גדולה שנגיע לחיסון של כל האוכלוסייה בסיכון בשבועות הקרובים. יצרנו קשר עם חברות החיסונים ואנחנו מנסים להקדים את הגעת החיסונים הנוספים".