מפגינים התפרעו בסמוך לבית ראש הממשלה, שלושה עוכבו

ההפגנות נגד נתניהו בירושלים וברחבי הארץ נמשכות, והמפגינים חסמו את הכניסה לבית ראש הממשלה והתעמתו עם שוטרים, לאחר שהקדימו את ההגעה להפגנה לשעות היום, והפתיעו את המשטרה שלא הספיקה להיערך

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/12/20 18:13 יא בטבת התשפא

מפגינים התפרעו בסמוך לבית ראש הממשלה, שלושה עוכבו
הפגנה מול בית ראש הממשלה, היום, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המחאה נגד ראש הממשלה נתניהו נמשכת. עשרות מפגינים הקדימו היום (שבת) את הגעתם להפגנה הקבועה מול בית ראש הממשלה, בשכונת רחביה בירושלים, הפעילו זמבורות ותופים והפתיעו את המשטרה, שלא הספיקה להיערך.

בהמשך חסמו המפגינים את הכניסה לרחוב בו נמצא בית ראש הממשלה, והתעמתו עם השוטרים במקום. שלושה מפגינים עוכבו לחקירה. מהמשטרה נמסר כי "בהמשך למחאה שהחלה סמוך לכיכר פריז, במהלכה החלו המפגינים מפרים את הסדר תוך התעמתות עם כוחות המשטרה במקום, עד כה עוכבו / נעצרו 3 מפגינים".

בהמשך הודיעה המשטרה כי ההיערכות להמשך קיומן של המחאות הערב סמוך למתחם בית רה"מ נמשכת. כוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור.

להלן הסדרי התנועה:
המשטרה חסמה לתנועה את הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד. כמו כן צפויים להיחסם רחובות סמוכים נוספים המובילים לרחובות אלו.

המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין.

משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה.