הרב שרלו מאשים: הדרדרנו אל התהום

הרב שרלו מגנה את התרבות הפוליטית שאליה הגענו ותוקף בפוסט חריף בפייסבוק את חברי הכנסת: "אל תאמרו 'עם זה לא נשב' כדי שלא תנהגו שוב בתרבות השקר, הטריקים והשטיקים"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 24/12/20 14:50 ט בטבת התשפא

הרב שרלו מאשים: הדרדרנו אל התהום
פעלו לטובת מדינת ישראל. הרב יובל שרלו. , צילום: ללא קרדיט

הרב יובל שרלו כותב היום (ה) פוסט בו הוא מאשים את חברי הכנסת בהידרדרות אל תהום שמובילה את ישראל לחוסר אמון, שהוא הסיכון הגדול ביותר, לדבריו. הרב שרלו קורא לסגור את המשרדים המיותרים, להתפטר מתפקידי השרים שאין להם כל משמעות, כדי "שלפחות לכמה שבועות תמלאו אחרי ההבטחה השקרית מלכתחילה שהממשלה הרחבה הוקמה כדי להילחם ביעילות ובאחדות בקורונה".

דבריו של הרב שרלו באים כתגובה לפיזור הכנסת וההליכה לבחירות וקריאותיו החריפות לנבחרי הציבור מבטאות את כישלונה של הכנסת האחרונה: "הקימו מיד את וועדות ההסכמה, והעבירו את מה שכמעט ולא נתון במחלוקת פוליטית, וותרו על נימוקי הקרדיטים, ופעלו לטובת מדינת ישראל; 
החזירו את השרים שהתפטרו על רקע חוק נורבגי כלשהו. זו הוצאה ציבורית שאין לה אפילו כסות לכסות את ערוותה.
השלימו מיד את הקיצוץ בשכרכם (תוך ויתור על הקיצוץ לחברי כנסת שזקוקים באמת למשכורת הזו – כדי שלא תהפכו את הכנסת למוסד לעשירים בלבד), וכן הקיצוץ בשכר עובדי מדינה בכירים, פנסיות תקציביות כפולות, ועוד."

לבסוף, הרב שרלו מבקש, לקראת מערכת הבחירות הקרובה, לפעול לטובת ישראל ולחשוב על העתיד: "אל תבטיחו דברים שאתם יודעים מראש שלא תקיימו; אל תאמרו ״עם זה לא נשב״ כדי שלא תנהגו שוב בתרבות השקר, הטריקים והשטיקים, וגם כדי שלפחות בשביל הנראות – עשו קמפיין חיובי בו תאמרו מה כן תעשו ולא כמה השני דפוק.
התהום אליה התדרדרנו לא מפתיעה. שנים כבר נכתב על חוסר האמון שהוא הסיכון הגדול ביותר למדינת ישראל. בשביל הנראות, וגם התועלת בהשבת אמון: זה תלוי רק בכם."