משפחת הנער שנהרג דורשת: לחקור את השוטרים בחשד לרצח

משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג לאחר שרכב משטרה ביצע מרדף אחרי הרכב בו נסע, בחשד כי יושביו זרקו אבנים על רכבים פלשתיניים, דורשת ממח"ש לעצור את השוטרים שישבו ברכב, ולחקור אותם בחשד לרצח

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 22/12/20 21:47 ז בטבת התשפא

משפחת הנער שנהרג דורשת: לחקור את השוטרים בחשד לרצח
אהוביה סנדק ז"ל שנהרג בתאונה, צילום: באדיבות המצולם

משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל הגישה היום (ג') כנגד השוטרים תלונה למח"ש באמצעות עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו בגין עבירת רצח.

השוטרים צריכים לבקש סליחה מההורים של הנער אהוביה סנדק ז"ל | הרב שמואל אליהו

בתלונה נכנס כי "המידע שנמצא ברשותנו כעת ואין ספק כי נמצא גם בידי רשויות החקירה מלמד ברורות כדלקמן: הרכב המשטרתי נגח מאחור ברכב בו נסעו הנערים. הנגיחה בוצעה המהירות גבוה.
הנגיחה הדפה עשרות מטרים את הרב בו נסעו הנערים. כתוצאה מהניגוח נהרג אהוביה ז"ל".

"נסיבות אלו מקימות חזקה לאדישות מצד השוטר המנגח לתוצאה המסתברת ביותר של מוות.
עם כל הכאב בהחשדה של שוטר בעבירת רצח, זו המסקנה העולה ברורות מתוך הראיות ואין מנוס מחקירה באישום זה." ציין עו"ד יאדו. בנוסף דרש עו"ד יאדו לעצור את השוטרים ולנהל את החקירה כשהם עצורים.

"הגשנו במשרדי מח"ש בירושלים תלונה על רצח בגין ההרג של אהוביה סנדק אתמול במרדף המשטרתי" מסר עו"ד יאדו. "התלונה מוגשת אחרי שביצענו חקירות גם באמצעות אנשי מקצוע לגבי אירוע. יש ראיות טובות וברורות שאנחנו מניחים שנמצאים גם בידי מח"ש, שמקימות את הרכבים העובדתים של עבירת הרצח, הראיות מקימות חזקה לאדישות לגבי התוצאה המסתברת של מוות, מכאן יש לחקור בחשד לרצח וממילא יש לעצור את החשודים.

יש לאסוף את כל הראיות מהזירה אנחנו מאמינים ומקווים  שתעשה חקירה אפקטיבית. אנחנו חושבים שהחקירה יכולה להיות קצרה מאוד הנתונים בשטח הם מאוד מאוד ברורים אנחנו כמובן דרשנו שהמשטרה תמשוך ידיה מכל פעילות חקירה של המוות הזה שללא ספק נגרם מתוצאה ממעשה של שוטר." הוסיף עורך הדין.