גדעון סער הגיע להדלקת נרות בבית אחותה של מיכל סלה ז"ל

סער הגיע לביתה של לילי בן עמי, שסייעה לה בקידום החוק לשלילת אפוטרופסות ממבצעי רצח במשפחה ואמר: "אני מאוד מתרגש להיות כאן ולחגוג איתכם את חג החנוכה. ביחד הבאנו אור וגרשנו חושך"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 15/12/20 20:31 כט בכסלו התשפא

גדעון סער הגיע להדלקת נרות בבית אחותה של מיכל סלה ז"ל
גדעון סער בבית משפחת בן עמי, צילום: שרון גבאי

אחרי שהודיע היום (ג') על הצטרפותה של חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון לרשימתו, חבר הכנסת לשעבר גדעון סער הדליק הערב נרות בביתה של לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז״ל שנרצחה בידי בן זוגה.

סער, שהצעת החוק שלו לשלילת אפוטרופסות על מבצעי רצח במשפחה אמר כי "לילי הייתה שותפה מלאה להליך החקיקה של החוק שאושר סופית אתמול בכנסת וקבע את העקרון של שלילת אפוטרופסות על מבצעי עבירות של רצח, נסיון לרצח ואונס קטין במשפחה. החוק הזה עושה צדק עם הקורבנות ומשפחותיהם ומאפשר  למשפחות שעברו את הטראומות הקשות ביותר לנסות ולהשתקם ולשקם את חיי הילדים. אני מאוד מתרגש להיות כאן הערב ולחגוג איתכם את חג החנוכה. ביחד הבאנו אור וגרשנו חושך".

אחותה של מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי אמרה: "לא האמנתי שנצליח להעביר את החוק הזה כל כך מהר. אחרי שהתראיינתי אצל גאולה היא מאוד התעניינה במה שעובר על המשפחה, סיפרתי לה על הקשיים בעניין האפוטרופסות, היא סיפרה לך ומכאן השאר היסטוריה. החוק הזה מציל חיים, כולנו כל המשפחה התרגשנו עד דמעות שהחוק עבר. זה מקנה תחושת ביטחון ותחושה שאנחנו יכולים לבנות את החיים שלנו מחדש מתוך הכאב ולתת לבת של מיכל את כל התמיכה והשייכות שהיא זקוקה לה, מבלי חשש שגורל הילדה יהיה תלוי בהחלטות של הרוצח".