"אתם המטכ"ל של מבצע החיסונים לקורונה"

ראש הממשלה ושר הבריאות נפגשו עם מנכ"לי קופות החולים, לקראת תחילת מבצע החיסונים, בעוד כשלושה שבועות: "הכוונה שלנו היא לתת 60 אלף חיסונים ביום"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 10/12/20 17:22 כד בכסלו התשפא

"אתם המטכ"ל של מבצע החיסונים לקורונה"
נתניהו ואדלשטיין עם מנכ"לי הקופות, צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין נפגשו היום (ה')עם מנכ"לי קופות החולים במשל"ט הקורונה של משרד הבריאות. רה"מ נתניהו והשר אדלשטיין עקבו מקרוב אחר היערכות קופות החולים להפצת החיסונים נגד נגיף הקורונה לאזרחי ישראל.

משלוח שני של חיסונים נגד קורונה - נחת בישראל

נתניהו אמר כי  "נשאלתי על ידי אחד העיתונאים ׳למה אנחנו מבצעים את מבצע מתן החיסונים דרך קופות החולים׳? השבתי שקופות החולים הן מבנה ייחודי שקיים במדינת ישראל שנותן לנו תוצאות מדהימות מבחינת תוחלת חיים ושכיחות מחלות - כמעט הגבוהה בעולם מבחינת התוצאה הכוללת, בעלות יחסית נמוכה. המתכונת הזו היא טובה גם כדי לתת לנו את היכולת הארגונית והלוגיסטית, וכמובן לתת חיסונים לכלל האוכלוסייה.

"אנחנו מאמינים בכם, אני שומע על העבודה הקשה שנעשית. הכוונה שלנו היא לתת 60 אלף חיסונים ביום, זה המספר שנאמר אתמול, החל מה-27 לחודש. אלו הם יעדים שהם קשים, אבל הם ניתנים להשגה. אנחנו סומכים עליכם". סיים ראש הממשלה.

שר הבריאות אדלשטיין אמר למנכ"לי קופות החולים: "אתם המטכ"ל של מבצע החיסונים. מבחינתי כל אחד מכם הוא אלוף פיקוד בקופת החולים שלו. אנחנו מנהלים כאן קרב מול נגיף קטנטן ולא נראה, וגם אותו אנחנו קרובים לנצח יחד. אין פריסה טובה יותר מזו של קופות החולים. הן מוכיחות שנה אחר שנה את יעילותן במתן חיסוני השפעת".