הישראלים שעוכבו בנמל התעופה בדובאי שוחררו לדרכם

כמאתיים ישראלים שנחתו בדובאי עוכבו בשדה התעופה, לטענת המקומיים בשל שינויים בהסדרי הוויזות, טיסת ישראייר לא הורשתה להמריא. משרד החוץ התערב ולאחר כמה שעות של המתנה הורשו הישראלים לצאת לדרכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/20 08:29 כא בכסלו התשפא

הישראלים שעוכבו בנמל התעופה בדובאי שוחררו לדרכם
נמל התעופה בדובאי, צילום: shutterstock

בלאגן בדרך לאמירויות. כמאתיים ישראלים שנחתו בטיסה מישראל עוכבו הבוקר (ב') בשדה התעופה בדובאי. הנוסעים סיפרו כי עם הנחיתה נטען בפניהם שחלו שינויים בהסדרי הוויזות למדינה, וכי הם אינם יכולים להיכנס. גם טיסת ישראייר, שאמורה להמריא לישראל, עוכבה.

אחד הנוסעים סיפר ברדיו 103FM כי הם נמצאים בנמל התעופה כבר שלוש שעות: "אנחנו ממתינים שהרשויות בצוותא עם חברת התעופה יתנו פתרון, מסתבר שאתמול שינו פה את הכללים ואת הנהלים ובשלב הנוכחי אנחנו מחויבים לעשות ויזה. אין בשלב הזה פתרון". 

הסדרי הוויזות בין ישראל ואיחוד האמירויות טרם נכנסו לתוקף, אך נכון לעכשיו קיים פתרון זמני, וישראלים המבקשים לנחות בדובאי נדרשים למלא טופס מקוון 24 שעות לפני ההמראה. עם זאת, בימים האחרונים דווח כי רבים נתקלו בבעיות ובסירובים.

סמוך לשעה 8:30 מסר משרד החוץ האמריתי כי בקרוב יורשו הישראלים להיכנס לתחומי המדינה: "בשעה הקרובה יורשו הישראלים הנמצאים בשדה התעופה בדובאי להיכנס", נמסר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן