נוער הבית היהודי במיזם הוקרה מיוחד לפצועי צה"ל

דגלים בצמתים לכבוד הפצועים: נוער הבית היהודי יצא במיזם מיוחד לכבוד יום ההוקרה לפצועי צה"ל ומערכות ישראל: "הלב מתמלא גאווה גדולה לקחת חלק בפרויקט כל כך חשוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/20 19:44 יז בכסלו התשפא

נוער הבית היהודי במיזם הוקרה מיוחד לפצועי צה"ל
הנוער בצמתים ובגשרים, צילום: הבית היהודי

הערב (ה') בשעה 18:00 יצאו עשרות בני נוער להניף דגלי ישראל בצמתים ברחבי הארץ כאות הוקרה לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה ביום הממלכתי שהתקיים היום. 

היוזמה פרי שיתוף פעולה של מפלגת הבית היהודי, נוער הבית היהודי ותנועות הנוער בני עקיבא ואריאל, והערב הונפו הדגלים בכל הארץ. הדגלים הונפו בעשרות נקודות ברחבי הארץ ובין השאר בערים קרית מלאכי, גדרה, באר יעקב, תל אביב, חיפה, בית שאן, ראש העין, מודיעין, מעלות, רעננה, גבעת זאב, כפר אדומים ועוד.

רננה, נציגת נוער הבית היהודי אמרה בסיום, "היה לי חשוב לעשות את הדבר הזה מכיוון  שתמיד נותנים במה למשפחות השכולות ויש כל כך הרבה טקסים ואזכורים סביב זה כדי להנציח את היקר להם מכל. זה דבר חשוב ומבורך, אבל צריך לזכור ולדעת שיש בנינו אנשים שהשתתפו במלחמות ישראל והם משלמים את המחיר של המלחמות יום יום".

יו"ר הבית היהודי, שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ אמר, "אני מכיר ומוקיר את המחיר הכבד ששילמו הפצועים לתקומתה של מדינת ישראל. עברתי הרבה מלחמות ונפגשתי עם הרבה פצועים, ראיתי את השיקום, ראיתי את ההתקדמות, ראיתי את הגבורה, ראיתי את הנכונות להמשיך בחיים ואני מתפעל מזה עד בלי די והמדינה צריכה להמשיך לתמוך באותם פצועים. אני מברך את הנוער של הבית היהודי ותנועות הנוער על היוזמה".

הנוער בצמתים ובגשרים

הנוער בצמתים ובגשריםצילום: הבית היהודי

מנכ״ל הבית היהודי, ניר אורבך, אמר, ״הלב מתמלא גאווה גדולה לקחת חלק בפרוייקט כל כך חשוב. כולנו חייבים לפצועים האלו תודה גדולה. מרגש לראות את ההתגייסות של השטח במבצע הנפת הדגלים. 
בשמי, בשם הבית היהודי, נוער הבית היהודי ובשם עם ישראל תודה גדולה על כל מה שנתתם לנו.״