שם השבט החדש בבני עקיבא: רפאל

שבת הארגון של תנועת בני עקיבא הסתיימה לאחר חודש של פעילות בהובלת קומונריות הסניפים ברחבי הארץ. עקב מגבלות הקורונה, לא התקיימו השנה מופעי הדגלנות המסורתיים, כתובות האש והופעות החניכים בהשתתפות בני המשפחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/20 19:23 יב בכסלו התשפא

שם השבט החדש בבני עקיבא: רפאל
צילום: יח"צ

שבת הארגון של תנועת בני עקיבא הסתיימה הערב (ש') לאחר חודש של פעילות אינטנסיבית בהובלת קומונריות הסניפים ברחבי הארץ. עקב מגבלות הקורונה הפעילות הייתה בעיקרה עשייה חברתית בשטח, פעילות ענפה בממד הוירטואלי ופעילות יצירתית וחוויתית שהותאמה למגבלות הקורונה. שלא כנוהג המקובל, לא התקיימו השנה מופעי הדגלנות המסורתיים, כתובות האש והופעות החניכים בהשתתפות בני המשפחות. 

חודש הארגון עמד השנה בסימן הנושא השנתי הלקוח ממילותיה של חנה סנש הי"ד "קול קרא והלכתי" הקוראות לנו להקשיב לקריאתו של הקב"ה אלינו ולפעול על פיה, וביתר שאת בימי משבר הקורונה המציבים לפתחנו אתגרים חדשים מדי יום.

הערב התבשרו חניכי שבט הרא"ה הוא "רפאל".  השנה נבחר השם החדש בתום משדר מיוחד במהלכו השתתפו חברי התנועה בתהליך בחירת שם השבט החדש ואף צפו בדיוני המליאה עד לקו הגמר אליהם הגיעו השמות נווה, צור ורפאל.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל, בירך את חברי שבט "רפאל": "חברי שבט רפאל, מלאו את העולם ברפואה! רפאו את הלבבות של חברי העם הנפלא שלנו. המשיכו לפעול עם א-ל בכל משימה שתיקראו אליה כחברי חבריא ב'. התפללו אל אבינו שבשמיים שישלח רפואה שלמה לכל חולי עמנו ולכל חולי העולם כולו. עשו זאת בעוז בענווה. עשו זאת באמונה שלמה בדרך שאליה חונכתם ואליה תחנכו את חברי התנועה כולה עת תקבלו תפקידים בחבריא ב'. שאו בגאווה את המשימה שאתם מטים אליה שכם כחברי חבריא ב' של תנועתנו, ויחד איתכם נעמוד כולנו ונזכה לרפואת העולם, לרפואת האחווה הלאומית שלנו ולרפואה שתתקן את כל הכאבים עד להגשמת גאולתנו השלמה".