הותר לפרסום: ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי נחשד גם באונס ובעבירות אלימות

משטרת ישראל התירה לפרסום כי ראש עיריית אור עקיבא, שנחשד גם בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, נחשד כעת גם בעבירות מין. אדרי שוחרר למעצר בית של עשרה ימים בתנאים מגבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/20 16:57 ט בכסלו התשפא

הותר לפרסום: ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי נחשד גם באונס ובעבירות אלימות
אדרי בימים טובים יותר במשכן הכנסת, צילום: Michal Fattal/Flash90.

המשטרה התירה פרסום כי ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי, שנעצר לפני כשבועיים בחשד למעורבות בפרשת שחיתות בעיר, נחשד כעת גם באונס ובעבירות אלימות. אדרי שוחרר היום (ד') למעצר בית של עשרה ימים בתנאים מגבילים, והוטל עליו צו הרחקה של 60 ימים מהעירייה ומהוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ומכל עמותה או משרד הקשורים למוסדות האלו.

בנוסף, נאסר על אדרי לצאת מהארץ למשך חצי שנה. שלושת החשודים הנוספים שנעצרו בפרשה, בהם אנשי עסקים וקבלן, שוחררו אף הם למעצר בית. 

לפני כשבועיים פורסם כי אדרי הוא החשוד המרכזי בפרשת השחיתות בעיר אור עקיבא. ראש העיר חשוד בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, הלבנת הון ועבירות מס. השופט גיא אבנון אמר בעת ההחלטה על הארכת המעצרו: "ממצאים שנתפסו במהלך היום בשילוב דבריו של החשוד בחקירתו, מחזקים למצער חלק מהחשדות המיוחסים לו".

עורכי הדין ד"ר יחיאל וינרוט, מאיר אברהם ויגל דוד, שמייצגים את אדרי מסרו: "צו איסור הפרסום פקע היום ותוקפו לא הוארך, בהסכמת מר אדרי. לגופם של החשדות החדשים המיוחסים למר אדרי בתחום עבירות המין והאלימות, מדובר בחשדות שכגודל חומרתם כך מידת מופרכותם. העובדה שמדובר בחשדות שמעולם לא הוגשה תלונה בגינם כנגד מר אדרי, מעידה גם היא כאלף עדים על רצינות אותם 'חשדות', ועל כך שהם באו לעולם במטרה אחת ויחידה לפגוע במר אדרי, ולהשחיר את פניו, מתוך מניעים ברורים שבשלב זה אנו מנועים מלפרטם".