ביום שני הקרוב: שר האוצר יציג לנתניהו את תקציב 2021

תהליך אישור תקציב 2021 יוצא לדרך: ישראל כ"ץ יציג לנתניהו את מסגרת התקציב, כולל חוק ההסדרים, כאשר התאריך שהוגדר במשרד האוצר להעברת התקציב בכנסת הוא חודש פברואר, כל זאת, כאשר לשנת 2020 עדיין אין תקציב

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 25/11/20 16:22 ט בכסלו התשפא

ביום שני הקרוב: שר האוצר יציג לנתניהו את תקציב 2021
שר האוצר יציג לראש הממשלה את מסגרת התקציב. כ"ץ ונתניהו, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שר האוצר ישראל כ"ץ סיכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי כבר ביום שני הקרוב הוא יציג בפניו יחד עם גורמי המקצוע במשרדו, את מסגרת התקציב לשנת 2021. צוין כי מסגרת התקציב תוצג יחד עם חוקי ההסדרים והשינויים המבניים הנלווים לתקציב אותם מסיימים להכין בימים אלו. בכך תהליך אישור תקציב 2021 יוצא לדרך.

לאחר אישור ראש הממשלה, משרד האוצר יפעל עם הגורמים הקואליציונים וההסכמים עימם, ומשרדי הממשלה השונים, בהם גם משרד המשפטים, כדי לסכם את פרטי התקציב ולהביאו לאישור הממשלה בהקדם. היעד אותו הגדיר משרד האוצר להעברת התקציב בכנסת הוא חודש פברואר הקרוב.

בדיונים הפנימיים הבהיר שר האוצר כי הוא נחוש לקדם את תקציב 2021 במהירות, יחד עם הרפורמות החשובות, במטרה להבטיח את התאוששות וצמיחת המשק הישראלי בתקופה שלאחר משבר הקורונה. זאת לצד המשך הסיוע לשכירים, העצמאים ובעלי העסקים עד לסיום המשבר.

בכחול לבן הגיבו לפרסום ואמרו כי "תקציב המדינה כבר מוכן ומעוכב מצרכים פוליטיים חודשים ארוכים. גרירת הרגליים של נתניהו וכץ היא פיגוע כלכלי באזרחי ישראל במטרה לגרור אותנו לבחירות.
קשישים, נכים, מובטלים ובעלי עסקים פושטי רגל לא צריכים לשלם מחיר על שיקולים אישיים ופוליטיים של ראש ממשלה".