"נתניהו הוא בחזקת נרדף ויש מצווה להתייצב לצידו"

כך פוסקים שלושה מבכירי רבני הציונות הדתית: הרב שלמה אבינר, הרב דב ליאור והרב דוד חי הכהן. השלושה מציינים כי הסיבה לכך היא "הרמת קרנה של ישראל בעולם", וניהול משבר הקורונה שמוסיף לנתניהו "נקודות אור רבות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/11/20 18:31 ג בכסלו התשפא

"נתניהו הוא בחזקת נרדף ויש מצווה להתייצב לצידו"
אחד מכותבי המכתב. הרב שלמה אבינר, צילום: פלאש 90

שלושה מחשובי הרבנים בציונות הדתית קובעים כי "נתניהו הוא בחזקת נרדף ויש מצווה להתייצב לצידו'". ומוסיפים: "במצוות התורה שלימדה אותנו כי האלוקים יבקש את הנרדף, אנו מוצאים לנכון לחזק את ידיך כנגד רדיפות חולניות שמתקיפות אותך יומם ולילה".

מדובר ברב דוד חי הכהן ראש קהילה, רב בישיבת מרכז הרב, ודמות הלכתית דתית מוכרת בציונות הדתית, הרב דב ליאור, ראש הישיבה והרב לשעבר בקרית ארבע, והרב שלמה אבינר, רבה לשעבר של בית אל וראש ישיבת עטרת כהנים.

מכתב הרבנים לחיזוק ראש הממשלה נתניהו

מכתב הרבנים לחיזוק ראש הממשלה נתניהוצילום: ללא

עוד נאמר במכתב שנשלח אחר הצהריים לראש הממשלה כי "אנו זוכרים לך את הרמת כבודם של ישראל בעמים ויכולתך הראויה לשבח, להביא אלינו את ראשי המעצמות והמדינות החשובות, שבזכותך למדו להוקיר ולכבד את ארצנו ומדינתנו".

בניגוד לביקורת שנשמעת כלפי נתניהו על משבר הקורונה, הרבנים דווקא בחרו לשבח אותו על כך ואמרו:  "ניהול המאבק המתמיד במגיפת הקורונה המאיימת עלינו, עומד לזכותך ומוסיף לך נקודות אור רבות".