טרגדיה: 2 הרוגים בפיצוץ במפעל מתכות באשדוד

פיצוץ גז במפעל מתכות באזור התעשייה, שגבה את חייהם של שני פועלים כבני 40: ההרוגים באירוע, פלשתיני תושב השטחים ועובד זר מטורקיה. חבלנים וחוקרי זירה של משטרת ישראל ממשיכים  באיסוף הראיות מהמקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/20 08:17 א בכסלו התשפא

טרגדיה: 2 הרוגים בפיצוץ במפעל מתכות באשדוד
זירת הפיצוץ באשדוד, צילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות פיצוץ במפעל מתכות באזור התעשייה ברח' העוגן באשדוד. במד"א דיווחו כי בשעה 07:47 נודע על מיכל שהתפוצץ במפעל למתכות באזור התעשייה צפוני באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים מהמקום בשלב זה על 4 נפגעים, בהם 2 גברים כבני 40 ללא סימני חיים, האחד  פלשתיני תושב השטחים והשני עובד זר מטורקיה. גבר נוסף כבן 40 במצב בינוני שמפונה לבי"ח אסותא באשדוד עם חבלות בגפיים. פצוע נוסף פונה באופן עצמאי. במקום נערכות סריקות לאיתור נפגעים נוספים. 

צילום: דוברות המשטרה

מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם סופר, והנחה כי החקירה המשותפת למשטרה ולמשרד העבודה והרווחה תנוהל בתחנת המשטרה באשדוד. מבדיקה ראשונית עלה כי ככל הנראה מדובר בתאונת עבודה שאירעה במהלך עבודות שבוצעו במקום ואשר במהלכה קיפחו את חייהם שני עובדים ועובד שלישי נפצע. חבלנים וחוקרי זירה של משטרת ישראל ממשיכים  באיסוף הראיות מהמקום, חקירת האירוע נמשכת.

הפראמדיק מד"א מתן כהן ומיכאל ארליכמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הרס, גבר כבן 35 חולץ ע"י אנשים במקום כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה קשה ברגל. הם הכניסו אותו לרכב פרטי ויצאו איתו לחבירה איתנו. העלנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך טיפול מציל חיים כשמצבו בינוני ובהמשך הוא הורדם. במקום האירוע אותרו 2 גברים כבני 40 מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום. הסריקות לאיתור עובדים נוספים שהיו במפעל נמשכות. אנחנו כאן עם כוחות גדולים וערוכים להעניק טיפול רפואי אם ימצאו נפגעים נוספים".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א