גלנט תוקף: בנט - כמו שמעון פרס, גנץ - שותף זוטר

שר החינוך התארח בוועידת מרכז ישיבות בני עקיבא ומקור ראשון וירה לכל עבר | גנץ: "אף אחד לא רוצה אותו כראש ממשלה" | אנשי משרד הבריאות: "הצעתי לשים מסכות כמו בחו"ל - אמרו אין צורך" | בנט: "חזק בסקרים, חלש בקרב, כמו פרס"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 16/11/20 11:20 כט בחשון התשפא

גלנט תוקף: בנט - כמו שמעון פרס, גנץ - שותף זוטר
שר החינוך יואב גלנט, צילום: פלאש 90

שר החינוך יואב גלנט התראיין הבוקר (ב') במסגרת ועידת החינוך של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא ועיתון מקור ראשון, לירון אברהם ותקף את התנהלות משרד הבריאות ואמר "פתחנו את גני הילדים עם סדר גודל של 300 ילדים מבודדים, היום אנחנו עומדים על 350 כשזה עלה וירד. אלה העובדות ומי שיטען שהם א-סימפטומטיים אגיד לו שאין עלייה של פרומיל בכמות הגננות החולות".

"כשהייתי שר עלייה והקליטה שאלתי למה לא עושים בדיקות, אמרו אין צורך זה מיותר", סיפר גלנט, והוסיף כי "ביקשתי לשים מסכות כי ראיתי שבחו"ל שמים, אמרו לי אין צורך. אלה אנשי משרד הבריאות".

בהתייחס למבחני הבגרות הסביר השר כי "משרד החינוך מיקד משמונה מקצועות בגרות לשישה. דחינו את בגרות החורף בחודש והוספנו מועד נוסף. נמקד עוד את החומר, כבר צמצמנו שבעים עד תשעים אחוז".

שר החינוך התבטא נגד שר הביטחון בני גנץ וטען כי "הסקרים מראים שהציבור מסתכל עליו בתור מישהו שלא רוצים כראש ממשלה. כאשר אתה שותף שקיבל כל כך הרבה ואתה שותף זוטר, מן הראוי שתדע את מקומך, הצנע לכת. אתה שותף זוטר באלקטורט שאתה מביא לתוך הדבר הזה. קיבלת מה שרצית, אתה לא יכול לכרסם מבפנים, זה עובד לא טוב". גלנט גם לא חסך דברים על יו"ר ימינה ואמר "בנט מזכיר לי את פרס, חזק בסקרים, חלש בזמן הקרב".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן