מגדיל את הפער: ביידן זכה גם במדינת אריזונה

הספירה במדינה מתנדנדת נוספת תמה, וכמו בתחזיות, מגדילה את כוחו של המועמד הדמוקרטי עם 290 אלקטורים. טראמפ מסרב עדיין להיכר בתוצאות וצייץ: "ביידן לא ניצח, הוא הפסיד בגדול"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 13/11/20 07:34 כו בחשון התשפא

מגדיל את הפער: ביידן זכה גם במדינת אריזונה
צילום: shutterstock

תוצאות הבחירות בארצות הברית ממשיכות להגיע, כאשר התמונה מתבהרת יותר על נצחונו המובהק של המועמד הדמוקרטי, ג' ביידן. רשתות הטלוויזיה האמריקאיות הכריזו הבוקר (ו') על תוצאות סופיות באריזונה, והניצחון הוא של ביידן, שזוכה ל-11 אלקטורים נוספים. על פי החלוקה בארה"ב ביידן זוכה לתמיכה של 290 אלקטורים שיא שלא נראה כבר 24 שנים. וזאת טרם קבלת התוצאות הסופיות לגמרי. 

הנשיא המכהן, דונלד טראמפ עדיין מסרב להכיר בניצחונו של ביידן, גם אחרי התוצאות באריזונה, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "המדינות המתנדנדות צריכות להיספר כמדינות אדומות. ביידן לא ניצח, הוא הפסיד בגדול". טראמפ ממשיך עם הטענות של זיופים בבחירות, והגיש תביעה בבית המשפט על התוצאות, אך גם כאן קיימת סבירות שטראמפ יפסיד, ובוודאי כשהפער הולך וגדל.

טראמפ טוען לזיופים כי עשרות אלפי קולות בלתי חוקיים שינו את התוצאות ומאות אלפי הצבעות נספרו ללא פיקוח: "עשרות אלפי קולות התקבלו באופן לא חוקי לאחר השעה 20:00 בערב יום הבחירות, ושינו לחלוטין את התוצאות בפנסילבניה ובמדינות מפתח אחרות. בנושא אחר, מאות אלפי הצבעות לא ניתנו לפיקוח כפי שנדרש בחוק, וגם הן משנות את תוצאות הבחירות במספר מדינות, ביניהן בפנסילבניה, שכולם חשבו שתהיה ניצחון קל בערב הבחירות, רק כדי לראות את ההובלה המשמעותית נעלמת, מבלי שאיש יוכל לפקח למשכי זמן ארוכים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן