"אכיפה" מסוג אחר: קומונריות וחברי בני עקיבא חילקו "דו"חות" לשוטרי משטרת ישראל

תנועת בני עקיבא יצאה במיזם שמטרתו להכיר תודה לשוטרים, בעקבות כל הביקורת שהמשטרה סופגת בתקופה האחרונה. מזכ"ל התנועה יאיר שחל אמר כי הוא "מקווה שזו תהיה הסנונית הראשונה בשינוי יחסה של החברה למשטרת ישראל"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 05/11/20 11:59 יח בחשון התשפא

"אכיפה" מסוג אחר: קומונריות וחברי בני עקיבא חילקו "דו"חות" לשוטרי משטרת ישראל
קומונריות ופעילי בני עקיבא מחלקים "דוחות" לשוטרים, צילום: בני עקיבא

המשטרה סופגת מתקפות רבות בתקופה האחרונה. החל ממפגינים ועד פוליטיקאים. בתנועת בני עקיבא החליטו שלא לעמוד מנגד, ולחזק את ידי השוטרים. במסגרת יוזמה חדשה יוצאות קומונריות התנועה לשטח ומחלקות "דו"חות" הכרת תודה לשוטרים בעת פעילות בשטח. המטרה הינה להכיר תודה לשוטרי משטרת ישראל על פעילותם החשובה מסביב לשעון לשמירה על ההנחיות ועל בריאות הציבור.

בנוסף, גם חברי סניף בני עקיבא באופקים העניקו במפגש מיוחד דו"ח הוקרה למפקד מחוז תל אביב ניצב דוד ביתן. ביתן אמר כי הוא " גאה בזה שיש לנו את תנועות הנוער, שהם מחויבים, ערכיים, עושים מהלכים מדהימים לקירוב הלבבות, להעברת המסר שכן אפשר להתמודד עם הקורונה. חיזקו ואימצו".

ממשיכים בחלוקת הדוחות

ממשיכים בחלוקת הדוחותצילום: בני עקיבא

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל אמר בעקבות היוזמ: "שוטרי משטרת ישראל עושים עבודת קודש בימים שבשגרה, והיא מועצמת וחשובה עוד יותר בימי משבר הקורונה. בימים אלו עלינו לחזק את ידי משטרת ישראל על פעילותם החשובה למען שמירה על הבריאות של כולנו. אני מקווה כי זו תהיה הסנונית הראשונה בשינוי יחסה של החברה למשטרת ישראל ולשוטרים והשוטרות שכולנו צריכים להצדיע להם".

בני עקיבא מחלקים "דוחות" למשטרה

בני עקיבא מחלקים "דוחות" למשטרהצילום: בני עקיבא

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן