הרב שיודע מראש: מי ינצח בבחירות לנשיאות?

הרב מאיר טורנהיים, שזכה לכינוי 'חוזה הבחירות', קובע בוודאות כי טראמפ ינצח, ויש לו רקורד מוכח בעניינים כאלה; לדבריו, הוא חזה את תוצאותיהן של 22 מערכות בחירות, בארץ ובעולם - על פי פרשת השבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/20 14:26 טו בחשון התשפא

הרב שיודע מראש: מי ינצח בבחירות לנשיאות?
הבחירות לנשיאות ארה"ב, צילום: shutterstock

מי ינצח במירוץ לנשיאות ארה"ב? את התשובה נדע במקרה הטוב ביום רביעי בבוקר, לפי שעון ישראל, וייתכן שזה ייקח הרבה יותר זמן, אולם הרב מאיר טורנהיים מלוד כבר יודע - דונלד טראמפ יישאר לעוד ארבע שנים בבית הלבן.

רבני הציונות הדתית: "להצביע לדונלד טראמפ"

בעזרת השם טראמפ ינצח", אמר הרב טורנהיים בראיון ל'ישראל היום'. לדבריו, "שמו של טראמפ מרומז שמונה פעמים בפרשת השבוע וירא. שמונה זה מספר מעל הטבע, לכן למרות כל הסקרים גם הפעם הוא יהיה זה שינצח".

הרב טורנהיים זכה לכינוי "חוזה הבחירות". הוא החל לחזות תוצאות של מערכות בחירות בשנת 1996, בבחירות בין נתניהו לפרס, על סמך פרשת השבוע בו מתקיימות הבחירות: "לפני הבחירות ההן", הוא מספר, "שמעתי סיפור על הרמב"ן שפגש תלמיד שלו לשעבר שיצא בשאלה. כשהרמב"ן שאל אותו לפשר מעשיו ודרכו החדשה, ענה לו התלמיד שמה ששבר אותו זו הטענה של רבו שהכל מרומז בתורה. הוא לא האמין לזה וחשב שאם זה לא נכון אז שום דבר לא נכון. אבל הרמב"ן הוכיח לו, בעזרת מציאת שמו בפרשת השבוע, שזו לא המצאה וכך הוא חזר לדרכו הראשונה".


(העימות האחרון בין ביידן לטראמפ)

הוא החליט לבחון את הנושא בעצמו, ומאז, לדבריו, הוא חזה את תוצאותיהן של 22 מערכות בחירות - בישראל וברחבי העולם: "אמרתי שאם הכל מרומז בתורה נתחיל לבדוק את זה ביחס לבחירות. בדקתי בפרשת השבוע ושם ראו שאכן יהיה מאבק קשה שבסופו רמז לכך שנתניהו ינצח וכך באמת היה. מאז בכל ערב בחירות אני אומר לחבר'ה מי ינצח".

לדבריו, "אני בודק היתכנות של מספר פרמטרים בפרשת השבוע הסמוכה למערכת הבחירות המדוברת ורק אם כולם מתקיימים זה עובד. בינתיים חוץ מישראל, זה עבד גם בבריטניה, צרפת, רוסיה ואיראן. התוצאות היו בדיוק כמו שכתוב בפרשה".

על מערכות הבחירות האחרונות בישראל אמר טורנהיים כי אכן לא כל הפרמטרים הדרושים התקיימו, וזהות המנצח לא התבררה לו מראש: "בפרשות הסמוכות לאותן מערכות בחירות באמת לא התקיימו כל הפרמטרים אלא רק חלקם. לא היה רמז לניצחון מוחלט ולכן נתניהו לא ניצח באופן מובהק", הוא מסביר ולצד זה מדגיש כי "מכיוון ששמו של גנץ לא הופיע באף אחת מפרשות השונות הבנתי שהוא לא יהיה ראש ממשלה".