דניאל זמיר בעד ביטי: "היא לא עובדת אצל אף אחד"

המוזיקאי הבינלאומי יצא להגנת הזמרת הצעירה וטען כי השיח הפך "אגרסיבי באופן בלתי נסבל", והוסיף כי "עדי ביטי תעשה את המוזיקה שלה ואת מה שהיא רוצה, ומי שירצה יצטרף ומי שלא, לא. כמה פשוט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/10/20 20:01 י בחשון התשפא

דניאל זמיר בעד ביטי: "היא לא עובדת אצל אף אחד"
דניאל זמיר, יוצא להגנת ביטי, צילום: עידו איז'ק יחצ

סערת הקליפ הפרובוקטיבי של הזמרת עדי ביטי מסרבת לשכוך, ואחרי שלל ההתבטאויות בנושא, גם למוזיקאי והיוצר דניאל זמיר יש מה לומר. "סערת השיר של עדי ביטי', וואוו מי שישמע" כותב זמיר בפייסבוק, "מישהו הדליק סמארטפון לאחרונה וגלש באינטרנט? מישהו פתח יוטיוב לאחרונה? זוכרים איזה תכנים נמצאים בכף ידינו 24/7? מה קרה על מה הזדעקתם?". 

זמיר הבהיר כי הוא ממש לא ממעריציה של ביטי, "מוזיקלית בואו נגיד שזה לא בדיוק כוס התה שלי, ומבחינה חינוכית אשתדל שהילדים שלי לא יראו את הקליפ הזה. וזהו, הכל טוב. לא קרה שום דבר. ולמי ששכח, אם לא רוצים אפשר פשוט לא לשמוע את השיר ולא לראות את הקליפ. אין חובת צפייה, ברוך השם".

"זה מזכיר לי את ההפגנות נגד התכנית היהודים באים", משווה זמיר, ואומר "לא אהבת, כבה את הטלוויזיה! לא בא לך שילדייך יראו בחורים רוקדים במכנסיים צמודים? אל תראי להם. אבל עדי ביטי לא עובדת אצל אף אחד, לא אצלי ולא אצלך. היא תעשה את המוזיקה שלה ואת מה שהיא רוצה, ומי שירצה יצטרף ומי שלא, לא. כמה פשוט".

"תרגיעו כבר" קורא זמיר, "איזה שיח צפוף, מחניק, קולני, אמוציונאלי בטירוף, ואגרסיבי באופן בלתי נסבל. מה יהיה איתנו. כאילו זה הספורט שלנו, להיכנס אחד בשני כמה שיותר. לצעוק! להטיף! להגיד מה נכון! לקלל את מי שלא חושב כמוני! "זה מעודד אונס!" "זה לא תרבות!" שקט כבר. שיר שלא נזכור עוד 4-5 חודשים. היה, עבר, לא קרה שוב דבר. שאלה יהיו הצרות שלנו חברים". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן