תלונה נגד ח"כ מהרשימה המשותפת: "תקף באלימות פיזית"

על פי תלונה של תושב רחובות, ח"כ אוסאמה סעדי תקף אותו פיזית, נתן לו אגרוף וחטף את מכשיר הטלפון שלו, לאחר שצילם אותו במהלך עימות בבית החולים קפלן | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/20 08:19 ז בחשון התשפא

תלונה נגד ח"כ מהרשימה המשותפת: "תקף באלימות פיזית"
ח"כ אוסאמה סעדי, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תושב רחובות שהגיע אמש (מוצ"ש) לבית החולים קפלן טוען כי הותקף בידי ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת. תלונה דחופה הוגשה במהלך הלילה לתחנת משטרת רחובות, על ידי עו"ד חיים בלייכר מ'חוננו'.

האירוע תועד בידי המותקף, וב'חוננו' אומרים כי פעילי שמאל ואנרכיסטים הגיעו לתמוך במחבל הג'יהאד האיסלמי מאהר אל אחרס המאושפז בבית החולים קפלן, ונטען כי במהלך הביקור במקום החלו תומכי המחבל להיצמד למתלונן, תוך עימות מילולי, כשבשלב מסוים מגיע ח"כ סעדי תוך שהוא חוטף למתלונן את מכשיר הפלאפון.

ע"פ התלונה שהוגשה בידי עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מסייע למתלונן כנפגע עבירה, במהלך חטיפת הפלאפון בידי ח"כ סעדי הוא הכה את הבחור במכת  אגרוף. גם ח"כ עופר כסיף ששהה במקום תועד שהוא מתעמת עם המתלונן וקורא לעברו קריאות. ב'חוננו' אומרים כי הח"כים ותומכי המחבל התעמתו במקום גם עם מאבטחי בית החולים וגם עם משפחות מאושפזים שהתלוננו על המהומה והבלאגן.

בתלונה כתב עו"ד בלייכר כי מדובר בתקיפה שמעידה על מסוכנות שכן התוקפים ביצעו את התקיפה לעיני השוטרים והמאבטחים ללא חשש. בתלונה ביקש עו"ד בלייכר לעצור את התוקפים לאלתר. בנוסף צויין כי המתלונן יגיע היום לתחנת המשטרה למסור תלונה מסודרת ולמסור את התיעודים שברשותו למשטרה.

ח"כ אוסאמה סעדי מסר בתגובה כי פעיל הימין הוא שתקף, ובמשך זמן ארוך קרא לעברו ולעבר אנשים נוספים ששהו במקום "מחבלים". בעקבות כך ולאחר שפעיל הימין לא נענה לבקשותיו לצאת מן המקום – לקח סעדי את המכשיר הסלולרי, זאת למרות שפעיל הימין לא תקף אותו פיזית.