בלב שכונה וליד גן שעשועים: ירי פלשתיני אל קריית ארבע

כדור שנורה סמוך לשכונת גל בקריית ארבע, פגע ברכב, וכדור נוסף עבר סמוך לגן משחקים. התושבים זועמים: "בנס אף אחד לא נפגע - זה לא משחק ילדים. דורשים תגובה מהירה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/20 21:27 כד בתשרי התשפא

בלב שכונה וליד גן שעשועים: ירי פלשתיני אל קריית ארבע
פגיעת הקליע ברכב בקריית ארבע, צילום: ללא

ליד ילדים משחקים - בנס אף אחד לא נפגע: מספר קליעים נורו מכפרים הסמוכים לקריית ארבע ופגעו בשכונת גל שבעיר. אחד הקליעים פגע ברכב של אחד מתושבי השכונה, קליע שני עבר בסמוך לגן משחקים בזמן שילדות וילדים רבים נמצאים שם. 

תושבי השכונה זועמים ודורשים מצה"ל וכוחות הביטחון לעשות מעשה לפני שיהיה מאוחר מדי. "דורשים שייכנסו לכל הכפרים וייקחו את כל הנשקים" אומרת בשי דרשן, תושבת השכונה, "זה ממש לא משחק ילדים מה שהולך פה. שייקחו את זה ברצינות. זו פגיעה ממשית בילדים שלנו ובנו. דורשים תגובה מהירה". 

"שמענו בום" מתארת יסכה צורן שרכבה נפגע מהקליע, "מהר מאוד הבנו שזה קליע. מצאנו קליע שנכנס לרכב וחדר פנימה, בקלות זה יכל לפגוע בכל אחד מאיתנו. מבוגרים וילדים, וחלילה לפגוע בנפש .דורשים מהצבא לעשות פעולה עד הסוף - להוציא נשקים, להראות להם שאנחנו כאן, לא ניתן לירי במסווה של זיקוקים, חתונות או סיום לימודים, להמשיך לקרות. זה שאף אחד לא נפגע זה נס, וצריך להתייחס לזה כפגיעה ממש", אומרת צורן.