פלשתינים שדדו את רכבו של יו"ר ארגון "תג מאיר"

גבריהו אשר משמש כיו"ר ארגון תג מאיר, הגיע לביקור בבית משפחת א-ראבי בכפר בידיה בשומרון. ביציאתו מהכפר נשדד על ידי פלשתינים שביימו תאונה. בנו אבנר, שהוא גם יו"ר שוברים שתיקה הרגיע: "אבא שלי הצדיק - בסדר גמור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/20 17:58 כד בתשרי התשפא

פלשתינים שדדו את רכבו של יו"ר ארגון "תג מאיר"
אילוסטרציה, צילום: pixabay

הדיווח שהתקבל היום (ב') במוקד המשטרה על שוד רכב בכביש 505 סמוך לבידיה שבשומרון לא היה חריג. היו בתקופה האחרונה מקרים רבים של שוד רכבים ביהודה ושומרון. אך זהותו של הנשדד דווקא כן הייתה חריגה, כאשר התגלה כי מדובר בגדי גבריהו, יו"ר ארגון "תג מאיר" ואביו של מנכ"ל "שוברים שתיקה", אבנר גבריהו. 

גבריהו האב, הגיע לכפר בידיה שבשומרון כדי לבקר את משפחתה של עאישה א-ראבי, שנהרגה מפגיעת אבן ליד רחלים לפני שנתיים. לאחר שיצא מהכפר, התנגש בו רכב פלשתיני. גבריהו יצא מהאוטו כדי לאמוד את הנזק ולהחליף פרטים עם יושבי הרכב הפוגע, אך כשזה יצא מרכבו, נכנס לשם אחד הפלשתינים, גנב את רכבו של גבריהו, ונמלט לתוך הכפר. 

גבריהו לא נזקק לטיפול רפואי, וכוחות משטרה וצבא שהוזעקו למקום ערכו סריקות לאיתור הרכב והחשודים. בשבועות האחרונים ישנם מקרים רבים של שוד רכבים ברחבי יהודה ושומרון, כשאחת השיטות היא כאמור זאת שנעשתה בשוד של גדי גבריהו.