קרן טרנר, מנכ"לית משרד האוצר - התפטרה מתפקידה

שר האוצר ומנכ"לית משרדו הגיעו להסכמה על סיום תפקידה לאור בקשתה. מנהל רשות המיסים מונה לתפקיד ממלא מקום מנכ״ל המשרד עד למינוי קבע שיסוכם בהמשך. עפר שלח הגיב: "כל כך הרבה נזק בכל כך מעט זמן. ‏מכל העולם מתקשרים ללמוד איך עושים את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/20 16:30 כג בתשרי התשפא

קרן טרנר, מנכ"לית משרד האוצר - התפטרה מתפקידה
קרן טרנר , צילום: Miriam Alster/Flash90

שר האוצר, ישראל כץ, ומנכ"לית משרדו, קרן טרנר, הודיעו היום (א') כי הגיעו להסכמה משותפת על סיום תפקידה של טרנר בשבועות הקרובים לאור בקשתה האישית. שר האוצר מינה את מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, לתפקיד ממלא מקום מנכ״ל המשרד עד למינוי קבע שיסוכם בהמשך.

"עבודתה של קרן הייתה יוצאת דופן ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה", אמר כץ, "אני מודה לה בשמי ובשם ממשלת ישראל על שנים של עבודה משותפת במשרדי התחבורה והאוצר, שהובילה להישגים רבים שהשפיעו על כל בית בישראל. אני מאחל לקרן הצלחה רבה בהמשך הדרך".

קרן טרנר אמרה: "אני מודה לשר כץ על שנים ארוכות של עבודה משותפת למען רווחת אזרחי ישראל במשרדי התחבורה והאוצר. אני משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, הוא ינהיג תכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר הכלכלי עקב התפרצות נגיף הקורונה". עוד היא אמרה: "אני רוצה להודות לשר כץ על האמון ועל הזכות הגדולה לעבוד איתו לאורך הדרך בתפקידים השונים ולשרת את אזרחי המדינה במשך שנים ארוכות של עשייה במגזר הציבורי.

ח"כ עפר שלח, הגיב להתפטרותה של טרנר: "ברכותי לנתניהו וישראל כץ על השלמת מלאכת החיסול של צמרת האוצר. ‏תקציב אין, המשק קורס, והמנכ״לית המוכשרת שכץ מינה אומרת די אחרי ארבעה חודשים בתפקיד. ‏כל כך הרבה נזק בכל כך מעט זמן. ‏מכל העולם מתקשרים ללמוד איך עושים את זה".

"הודעה לחבורת הנאיבים מכחול לבן: הבחירות כבר כאן. טרנר נדחפה החוצה כדי שלא תפריע בהזזת תקציבים במהלך מערכת הבחירות. יש מבין?", כך כתב בתגובה, ח"כ אלי אבידר.

גם יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, הגיב להתפטרותה של טרנר, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "התפטרות טרנר - הבעת אי אמון בממשלה. גם הבכירים ביותר בתוך המערכת לא יכולים לתת גיבוי ולהיות חלק מהכשלון המהדהד הזה. נתניהו וכץ ממשיכים לעשות למשק וידוא הריגה וסוגרים מדינה שלמה מטעמים פוליטיים. הממשלה איבדה את היכולת לתפקד".