אופטימיות זהירה: מגמת הירידה בחולי הקורונה בירושלים נמשכת

עיריית ירושלים החליטה על הקמת מערך חקירות אפדימיולוגיות עבור תושבי העיר, שינוהל ע"י פרופסור חן זמיר. העירייה סגרה את האפשרות לתפילות במוסדות חינוך כדי שהם יעברו חיטוי מלא ויהיו מוכנים לקליטת תלמידים ברגע שיוחלט על פתיחת הלימודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/20 14:39 כג בתשרי התשפא

אופטימיות זהירה: מגמת הירידה בחולי הקורונה בירושלים נמשכת
רחוב יפו בירושלים, אתמול, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בסופ"ש נוספו 485 נדבקים. זהו המספר הנמוך ביותר מזה חודש. מספר החולים בירושלים עומד על 7465 מאומתים. בחלוקה למגזרים -תוספת חולים סוף השבוע: חרדי – 247, מזרח – 27 ובכללי - 104. שיעור המאומתים היומי עומד על 12%.

צבעי השכונות בירושלים

צבעי השכונות בירושליםצילום: דוברת עיריית ירושלים

ממשיכה מגמת הירידה בשיעור המאומתים בשכונות חרדיות – ממוצע 7 ימים כבר 18.5%. בהסתכלות שבועית (מראשון לראשון): מסתמנת ירידה של כ-25% במאומתים.

בישיבה השבועית שמקיים ראש העיר, הוחלט על הקמת מערך חקירות אפדימיולוגיות עבור תושבי העיר. לצורך כך יצאה עיריית ירושלים במבצע גיוס עובדים מכלל המגזרים על מנת לתת מענה אולטימטבי לציבור. החמל ינוהל ע"י פרופ חן זמיר מנהלת מחוז ירושלים של משרד הבריאות.

בנוסף, סיום חגי תשרי: עיריית ירושלים סוגרת את האופציה להתפלל במוסדות חינוך. כל מוסדות החינוך יעברו חיטוי מלא ויהיו מוכנים לקליטת תלמידים ברגע שיוחלט על פתיחת מוסדות החינוך.

כמו כך, יפתחו היום בבירה 4 מתחמי בדיקות קורונה נוספים, בשכונות: הר נוף, רמת שלמה, בית וגן ורוממה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "נמשיך ונעשה את כל המאמצים על מנת למגר את הנגיף ולפתוח את העסקים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן