מני ממטרה ואסי ויהונתן משמחים את ילדי השומרון

עשרות אלפי ילדים בשומרון נהנו מפעילות התרבות בצורה וירטואלית.  ראש מועצת שומרון יוסי דגן לילדי השומרון: "אנחנו לא זוכים לבלות בחול המועד  אבל זוכים לקיים ואהבת לרעך כמוך ולהציל חיים"  

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/20 11:41 כא בתשרי התשפא

מני ממטרה ואסי ויהונתן משמחים את ילדי השומרון
אסי ויהונתן משמחים את ילדי השומרון, צילום: מועצה אזורית שומרון

ממני ממטרה ועד אסי ויהונתן, שלל אמנים שימחו את ילדי השומרון במהלך חול המועד סוכות כחלק מאירועי סוכות בצל הקורונה של אגף ישובים ומתנס במועצה האזורית שומרון. 

עשרות אלפי ילדים השתתפו באירועים דרך הזום היוטיוב והפייסבוק, אתמול נהנו ילדי השומרון מהופעה של כוכב הילדים "מני ממטרה", שהעלה ילדים דרך הזום וקיים תחרויות, וביום שלישי מהופעה גם היא באמצעים דיגיטאלים במיוחד עבור ילדי השומרון של אסי ויהונתן כוכבי ערוץ מאיר לילדים.

מני ממטרה גם הצטרף

מני ממטרה גם הצטרף צילום: מועצה אזורית שומרון

"אנחנו לא זוכים בחג הסוכות הזה, להגיע להופעות, לבלות עם המשפחה המורחבת ולרקוד בבית הכנסת בשמחת תורה" אמר לילדים בפתיחת המשדר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן "אבל אנחנו זוכים לקיים "ואהבת לרעך כמוך" בזה שאנחנו נזהרים ובכך שומרים על הבריאות של כולם" 

אגף ישובים ומתנ"ס במועצה האזורית שומרון מקיים שלל אירועים בכל ימי חול המועד בדגש על אירועים לילדים ולמשפחות, מקיים חידונים נושאי פרסים ועוד "כדי לתת אפשרות להורים, ולילדים להרגיש את החג גם אם מרחוק" סיכם דגן.