מגזין ניוזוויק: המערך הקרדיולוגי בהדסה בין הטובים בעולם

המגזין האמריקאי Newsweek בחר במערך הקרדיולוגי של המרכז הרפואי הדסה, לרשימת בתי החולים הטובים בעולם לשנת 2021 המתמחים בתחומי רפואה שונים. מנכ"ל הדסה: "הבחירה במערך הקרדיולוגי בהדסה אינה מפתיעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/20 22:13 כ בתשרי התשפא

מגזין ניוזוויק: המערך הקרדיולוגי בהדסה בין הטובים בעולם
יחידת הצנתורים במערך הלב בהדסה, צילום: אבי חיון

דו"ח דירוג בתי החולים שפרסם המגזין המגזין האמריקאי  Newsweek, מציג 200 בתי חולים מרחבי העולם עם המחלקות הטובות ביותר בקרדיולוגיה, אנדוקרינולוגיה ואונקולוגיה, בהתבסס על 22,000 המלצות של אלפי מומחים רפואיים. בנוסף להמלצות שנאספו, הרשימות אומתו על ידי ועדה עולמית של מומחים רפואיים בעלי שם.

הדסה חולקת את הטבלה עם בתי חולים מובילים מרחבי העולם, כמו מאיו קליניק, קליבלנד קליניק, מאונט סיני וג'ון הופקינס האמריקאים, ומרכזים גדולים מאירופה, דרום אמריקה ועוד.

"בתשעת העשורים שלנו, ניוזוויק סקר את כל ההיבטים של שירותי הבריאות - אתגרים מדעיים, הפרעות כלכליות, נס רפואי מדי פעם ובעיקר מה המשמעות של התפתחויות אלה עבור קוראינו", הדגישו במגזין. "כחלק מההתחייבות הזו, שיתפנו פעולה עם סטטיסטה בע"מ, חברת המחקר העולמית ונתוני צרכנות, כדי לדרג את בתי החולים הטובים בעולם. כעת אנו מרחיבים את המומחיות הזו על ידי בחינת התמחויות ובפרק זה אנו מדרגים את בתי החולים הטובים ביותר בקרדיולוגיה, אונקולוגיה ואנדוקרינולוגיה".

עוד מדגיש המגזין בפני קוראיו בכל העולם, כי בזכות הדירוגים העצמאיים, ברי הסמכא והאמינים תהיה להם גישה למרכזים בהם ימצאו את מיטב המאבחנים ואת הטיפול ברמה הגבוהה והיעילה ביותר.

צילום: אבי חיון

 
פרופ' עופר אמיר, מנהל המערך הקרדיולוגי בהדסה אמר כי מדובר בתעודת כבוד לצוותי הרפואה בהדסה: "הבחירה במערך הקרדיולוגי בהדסה משמחת ומשקפת פעילות ענפה בכל תחומי רפואת הלב, החל בטיפולים חדשניים, דרך מחקר פורץ דרך ועד להכשרת הדור הבא של קרדיולוגים מהארץ ומן העולם. מדובר בעשייה נרחבת ומפוארת שהונהגה בהדסה לאורך שנים, גם על ידי מנהלי האגף הקודמים. אנו גאים להיכלל ברשימה המכובדת של מגזין ניוזוויק עם מחלקות הלב המובילות בעולם, זוהי בהחלט תעודת כבוד לצוותים הרפואיים, הסיעודיים וכל תומכי הלחימה - במערך הלב ובמערכים אחרים בבית החולים".
 
פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה, אמר: "הבחירה במערך הקרדיולוגי בהדסה אינה מפתיעה. מדובר באחת מאבני היסוד של בית החולים אשר נודעה למרחקים כמרכז לב מצוין, הפועל בשיטות ובטכנולוגיות חדשניות, מן המתקדמות בתחום. פרופסור חיים לוטן שניהל והצעיד את המרכז במשך שנים ארוכות יצר את התשתית לפרופסור עופר אמיר שהגדיל את העשייה והרחיב את המצוינות כך שהיום הוא ניצב בשורה אחת עם מרכזים רפואיים מובילים בעולם, ולא פעם פורץ גם עבורם את הדרך".