התחבורה הציבורית חוזרת לפעילות כמעט מלאה

בהערכת מצב שקיימה שרת התחבורה בשל הצפיפות באוטובוסים, הוחלט כי החל מיום ראשון הקרוב התחבורה הציבורית תשוב לפעילות בתדירות כמעט מלאה. בשלב הראשון: הפעילות בימי חול תתקיים עד השעה 20:00 בערב וכל אוטובוס יוגבל ל-50% תפוסה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/20 17:45 כ בתשרי התשפא

התחבורה הציבורית חוזרת לפעילות כמעט מלאה
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהערכת מצב שקיימה היום (ה') שרת התחבורה מירי רגב עם בכירי משרדה, הוחלט כי החל מיום ראשון הקרוב, ה-11 באוקטובר, תחל התחבורה הציבורית לחזור לפעילות כמעט מלאה. 

במהלך ימי הסגר עמד מספר הנוסעים הממוצע ביום על כ-700 אלף, בהשוואה לכ-300 אלף נוסעים בתקופת הסגר הראשון. המשרד צופה כי מספר הנוסעים יגדל אחרי החג. לאור נתונים אלה, וכדי למנוע צפיפות יתר באוטובוסים, החליטה שרת התחבורה לתגבר את פעילות התחבורה הציבורית כבר בשבוע הבא. 

לפי מתווה החזרה לשגרה, יפעלו מיום ראשון ואילך רוב הקווים העירוניים עד לשעה 20:00 בערב. האוטובוסים ימשיכו לפעול בתפוסה מוגבלת של עד 50%, וכך גם מוניות השירות, הרכבת הקלה ורכבת ישראל. הנסיעה ברכבת ישראל תתאפשר רק באמצעות הזמנת שובר נסיעה מראש.  ביום שלישי תערך הערכת מצב נוספת לאור החלטות הממשלה הצפויות. השינויים שיגובשו בהמשך להערכת המצב יפורסמו לציבור בהמשך. 

רוב הקווים הבינעירוניים יתוגברו ללוח זמנים מלא על פי אותו מתווה, אך לא יפעלו בשישי ומוצאי שבת. גם מתווה הקווים הבינעירוניים יבחן בהערכת המצב שתערך ביום שלישי ושינויים, אם יהיו, יפורסמו בהמשך. קווים המשרתים מוסדות חינוך, אתרים דתיים ואזורי בילוי שאינם פעילים בימים אלה, יחזרו לפעילות לפי אישור החלטות הממשלה.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן