ראש עיריית לוד: "יש להטיל עוצר כללי של 14 יום אחרי החגים"

יאיר רביבו הנמצא בבידוד, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, הציע לראש הממשלה להטיל עוצר של שבועיים ברחבי הארץ. "הסגרים במתכונת הנוכחית, אינם יעילים שכן חלק גדול מהציבור הישראלי, מתחמק בתירוצים שונים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/20 10:56 יח בתשרי התשפא

ראש עיריית לוד: "יש להטיל עוצר כללי של 14 יום אחרי החגים"
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, צילום: פלאש 90, יוסי זליגר

ראש עיריית לוד יאיר רביבו נמצא חיובי לנגיף הקורונה ונכנס לבידוד, ראש העיר נדבק בזמן ששהה במניין ביום הכיפורים, והמקרה העלה לו מסקנות על הסגר. רביבו כתב בעמוד הפייסבוק שלו, כי הסגרים הנוכחים אינם יעילים ומביאים אפשרות לפריצות והתקהלויות לא רצויות. בעקבות כך סבור רביבו כי נכון להטיל על ישראל עוצר מלא של 14 יום, ושאף אזרח לא יוכל לצאת מביתו ובכל להוריד את התחלואה בישראל.

רביבו סיפר: "שמחתי לקבל הבוקר שיחת טלפון מראש הממשלה, בנימין נתניהו, אשר איחל לי ולאבי היקר, רפואה שלמה ובריאות איתנה, לאחר שנמצאנו חיוביים לקורונה".  עוד הוסיף: "נדבקתי בתפילות יום כיפור וכי העובדה שהייתי כל הזמן עם מסכה, הביאה לכך שההדבקה הייתה קלה יחסית, וכי מרגע שהרגשתי תסמינים, ביצעתי במהירות בדיקה והכנסתי את עצמי לבידוד, כדי למנוע הדבקה של בני משפחה".

https://www.facebook.com/407443356001463/posts/3394846580594444/

"הצעתי לראש הממשלה מיד לאחר החגים עוצר כללי של 14 יום וכי ההחלטה צריכה להתקבל כבר עתה" כותב רביבו באופן נחרץ. "יש לאפשר לאזרחים להצטייד במזון ובכל הדרוש לימי העוצר, כמהלך המאפשר הזדמנות אחרונה של כולנו, לפני בוא החורף ולפני שנחטוף שפעת וקורונה. המשמעות: אף אחד, מגדול עד קטן, לא יוצא מהבית למשך 14 יום, כמו שהיה ביום העצמאות ויום הזיכרון".  רביבו סבור כי "הסגרים במתכונת הנוכחית, אינם יעילים שכן חלק גדול מהציבור הישראלי, מתחמק בתירוצים שונים".