הרב חיים קנייבסקי נדבק בקורונה

מנהיג הזרם הליטאי אובחן כחולה קורונה אחרי שבמשך השבוע האחרון גם בני משפחתו ומקורביו נדבקו בנגיף. מלשכת הרב קנייבסקי נמסר כי הוא חש טוב ואף ממשיך בשגרת לימודו כרגיל. שמו לתפילות: רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/20 11:17 יד בתשרי התשפא

הרב חיים קנייבסקי נדבק בקורונה
הרב קנייבסקי, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

הרב חיים קנייבסקי, מנהיג הזרם הליטאי קיבל הבוקר (ו') תשובה חיובית לקורונה, לאחר שנבדק מוקדם יותר השבוע. במהלך השבוע דווח כי רבים מבני משפחתו וסביבתו הקרובה נדבקו אף הם בקורונה. מלשכת הרב בן ה-92 נמסר כי הרב קנייבסקי מרגיש טוב וממשיך בסדרי לימודו כרגיל, תחת השגחה רפואית צמודה. וקראו לציבור להתפלל לרפואתו: רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים.

מכל רחבי המדינה הגיעו קריאות ותפילות לרפואתו של המנהיג החרדי. הנשיא ריבלין מסר "תפילה מעומק דליבא לרפואה שלמה". ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר כי הוא "מאחל החלמה מהירה ושלמה לגאון התורה, הרב חיים קניבסקי. אני מצטרף לתפילות של המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב". כך גם שרת התחבורה מירי רגב וניר ברקת מהליכוד, חברי הכנסת ממפלגת ימינה בצלאל סמוטריץ', איילת שקד ונפתלי בנט, ושר הפנים אריה דרעי מש"ס. 

במשך השבוע דווח כי רבים מסביבותיו של הרב קנייבסקי נדבקו בקורונה, החל מנהגו האישי ועד מספר מנכדיו. כשבתחילה הרב קנייבסקי המשיך לקבל קהל על אף שנכח במחיצת חולה קורונה מאומת. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן