החשוד בדריסת המפגינות: "נבהלתי, הרגשתי שמתנפלים עליי"

החשוד, בן 34 מתל אביב, אשר נמלט מהמקום, נעצר על ידי המשטרה והובא לחקירה בה סיפר את גרסתו לאירוע בו נפגעו קל שתי מפגינות. במשטרה מבהירים, כי טרם הוגשה תלונה וקוראים לעדי ראייה למסור את גרסתם

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/20 09:48 יד בתשרי התשפא

החשוד בדריסת המפגינות: "נבהלתי, הרגשתי שמתנפלים עליי"
ההפגנה בתל אביב, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בהפגנה שהתקיימה אתמול בתל אביב, רכב שנקלע למקום נסע בפראות ופגע בשתי מפגינות, וגרם להם לחבלות ומכות יבשות. הנהג שנמלט מהמקום נעצר מאוחר יותר על ידי המשטרה ונלקח לחקירה. החשוד באירוע, בן 34 תושב תל אביב, אמר הבוקר (ו') בחקירה כי "נקלעתי לסיטואציה ונבהלתי. הרגשתי שמקיפים אותי ומתנפלים על האוטו שלי, לכן ברחתי מהמקום". 

בהודעת המשטרה נמסר כי "עד לרגע זה לא הוגשה במשטרה תלונה רשמית אודות האירוע, ואנו קוראים לעדי ראיה ולמעורבים למסור תלונה כנדרש, על מנת שהתמונה המלאה תתבהר".

בעדויות המפגינים שהיו אתמול בהפגנה בתל אביב, נמסר כי שני רכבים נעצרו בגלל חסימת הכביש על ידי ההפגנה, כשלפתע אחד מהם פתח בנסיעה מהירה ופגע בשתי מפגינות. הרכב נראה כשהוא נמלט מהמקום באור אדום.

מפגינים בתל אביב

מפגינים בתל אביבצילום: Tomer Neuberg/Flash90

פרמדיקים של מד"א הוקפצו לזירה, ודווחו כי לאחר סריקות לא אותרו אותן פצועות. המשטרה נאלצה לבסוף לפזר את ההפגנה, שהתקיימה בניגוד להנחיות הקורונה ובלי אישור, בין היתר בעזרת פרשים. דווח כי חולקו עשרות דוחות על אי שמירת מרחק ומסכות במהלך ההפגנה.