הוגש כתב אישום נגד אדם שאיים על חבר הכנסת אבידר

הנאשם, תושב ראשון לציון בן 48 כתב בהודעות שנשלחו לעמוד של חבר הכנסת "אתה צריך כדור בראש דחוף". חבר הכנסת מישראל ביתנו התלונן במשטרה שעצרה את האדם וכעת הגישה נגדו כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/20 11:04 יג בתשרי התשפא

הוגש כתב אישום נגד אדם שאיים על חבר הכנסת אבידר
ספג איומים, חבר הכנסת אלי אבידר, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

משטרת ישראל הגישה אתמול (ד') כתב אישום נגד תושב ראשון לציון בן 48, בגין איומים על חבר הכנסת אלי אבידר. על פי כתב האישום, שלח הנאשם בשני מועדים שונים, הודעות לעמוד של חבר הכנסת מישראל ביתנו בהן נכתב "אתה צריך כדור בראש דחוף".

הנאשם שלח את ההודעות מחשבון הפייסבוק שלו אל העמוד של חבר הכנסת שמצידו דיווח עליהן מייד למשטרה. שוטרי תחנת ראשון לציון עצרו את החשוד ביום ראשון האחרון, ובדיון שנערך בסוף השבוע בבית משפט השלום בפתח תקווה הוא שוחרר למעצר בית. עם סיום החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגד החשוד בגין עבירת איומים.

האיומים שהגיעו לחבר הכנסת אבידר, נגעו בעיקר למעורבתו בעידוד ההפגנות ברחבי הארץ בכלל ובבלפור בפרט. הוא דיבר על כך בוועדת החוקה ביום שלישי ואמר: "השיח ברשתות החברתיות הוא חסר תקדים - גולש באינטרנט, מוסת, כתב לי 'מגיע לך כדור בראש'. אני לא מתפלא כאשר מרה"מ ועד חלק מהשרים שלו מתנהגים כמו משפחת פשע בצורה הכי ברוטאלית ומגעילה".