צפו: הדגלים השחורים תקפו עמדת שידור של ערוץ 20

בעיצומו של שידור בערוץ 20, תקפו מפגינים של ארגון הדגלים השחורים את עמדת השידור ואת מנחי התכנית. המשטרה נאלצה להגן על צוות התכנית והדפה את המפגינים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/20 07:57 יב בתשרי התשפא

צפו: הדגלים השחורים תקפו עמדת שידור של ערוץ 20
צילום: צילום מסך

בעיצומו של שידור בערוץ 20, בתכנית 'הפטריוטים', שנערך ברחבת 'הבימה' בתל אביב, תקפו מפגינים של ארגון הדגלים השחורים את הצוות הטכני של הערוץ ואת המנחים של התכנית. המשטרה נאלצה להגן על השדרנים והקיפה אותם במאבטחים שלא יפגעו. בין המשתתפות בתכנית היתה גם חברת הכנסת לשעבר עידית סילמן (ימינה). 

https://twitter.com/arutz20/status/1311017667239784448?s=08

ערוץ 20 תקף את המפגינים על התנהגותם: "ערוץ 20 מביע זעזוע מהתקיפה האלימה של צוות הערוץ שהיה בשידור בכיכר הבימה, על ידי מפגיני הדגלים השחורים. התקיפה בוצעה במהלך תכנית הפטריוטים, במהלכה התראיינו יריב אופנהיימר ועידית סילמן ששידרו מהכיכר. הערוץ פונה למשטרה בדרישה שתמצה את הדין עם התוקפים".

שר התקשורת יועז הנדל מיהר לגנות את האלימות מצדהמפגינים: "לא אקבל מתקפה על עיתונאים. לצערי אני נאלץ לגנות שוב ושוב מתקפות כאלה. בשבוע שעבר משה נוסבאום היום עיתונאי ערוץ 20. אלימות היא אלימות תמיד, ונדרשת מולה יד קשה של המשטרה."

יושב ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הסביר למפגינים כי אסור לנהוג באלימות: "לא משנה מה ולא משנה באיזו סיטואציה. אסור לנהוג באלימות. לא פיסית ולא מילולית. אני קורא לכולם להרגיע את הרוחות גם מול עיתונאים. לא חשוב מי זה ומאיזה גוף תקשורת. הדרך היחידה היא להשמיע את קולכם ואת המחאה שלכם בכבוד ובלי לפגוע אחד בשני".