הפגנות בלפור: 5 נעצרו, 150 דוחות חולקו

לקראת חצות פינתה המשטרה את אחרוני המפגינים שסירבו להתפנות. במהלך המחאה, עצרה המשטרה חמישה מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי וחלקם בגין תקיפת שוטרים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/20 08:25 ט בתשרי התשפא

הפגנות בלפור: 5 נעצרו, 150 דוחות חולקו
ירושלים, אמש, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אלפי מכוניות הגיעו בשיירה ארוכה לכיוון מעונו הרשמי של ראש הממשלה בבלפור, ופקקים נרשמו בדרך למחאה בכביש מספר 1. במקביל, מאות הפגינו בכיכר רבין בתל אביב, ואלפים מחו בגשרים ובצמתים ברחבי המדינה.

כבר מתחילת המחאה במקום, כרזה המשטרה מספר פעמים למשתתפים כי יש להקפיד ולשמור על הנחיות בריאות הציבור. לצד זה, פעלו השוטרים למימוש שמירת ההנחיות ובמסגרת זו נאכפו ונרשמו יותר מ-150 דוחות כנגד מפירי התקנות לשמירת מרחק ועטיית מסיכה. זאת, על אף שהמשטרה הגדילה את מתחם ההפגנה על מנת לאפשר למפגינים שמירת מרחק למען בריאותם ובריאות הסובבים. 

כמו כן, לאחר השעה 21:30 ועל אף דרישת המשטרה למלא אחר פסיקת בג"צ בנושא הקמת רעש, פעלה המשטרה להפסקת מקורות רעש שהופעלו בניגוד לחוק. בהמשך, לקראת לחצות, המשטרה כרזה למפגינים שנותרו בצומת, שהיא נערכת לפתיחת הצומת והכבישים לתנועה על מנת להחזיר את השגרה במקום. על אף בקשות המשטרה, חלק מהמפגינים סירבו לפנות את הצומת, והשוטרים נאלצו לפנותם. במהלך המחאה, עצרה המשטרה חמישה מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי וחלקם בגין תקיפת שוטרים.

לקראת חצות פינתה המשטרה את אחרוני המפגינים

לקראת חצות פינתה המשטרה את אחרוני המפגיניםצילום: Yonatan Sindel/Flash90

 

 

צילום: Yonatan Sindel/Flash90