לראשונה מאז הסכם השלום: נתניהו שוחח עם יורש העצר הבחרייני

ראש הממשלה שוחח בטלפון עם הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה על שיתופי פעולה בין המדינות בתחומי הבריאות והכלכלה. בתום השיחה נתניהו הצהיר כי הממשלה תקבל החלטות חשובות למיגור הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/20 18:57 ד בתשרי התשפא

לראשונה מאז הסכם השלום: נתניהו שוחח עם יורש העצר הבחרייני
צילום: דוברות ראש הממשלה

לראשונה מאז הסכם השלום בין ישראל לבחריין ואיחוד האמירויות, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום עם הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, יורש העצר של ממלכת בחרין. השניים שוחחו על הסכם השלום וכיצד המדינות ישתפו פעולה בתחומים השונים. 

"זה כמה שעות שאנחנו מנהלים דיונים מאוד חשובים בקבינט הקורונה איך לעצור את התחלואה המתפרצת, איך להסב אותה לאחור. אנחנו נקבל החלטות מאוד חשובות היום, לכל המאוחר מחר, ואנחנו כמובן נביא אותן לכם אזרחי ישראל", הסביר נתניהו בתום השיחה.

ראש הממשלה סיפר כי במהלך השיחה עם יורש העצר הבחרייני, ניסו השניים לחשוב על שיתופי פעולה בתחומים שונים: "בינתיים נקראתי לצורך לאומי חשוב, שוחחתי עם יורש העצר של בחרין, הנסיך סלמאן בן חמד. שיחה יוצאת מן הכלל, מאוד ידידותית. חזרנו על העקרונות של הסכמי אברהם ודיברנו איך אנחנו בעצם יוצקים תוכן מהיר להסכמים בין בחרין לישראל, הופכים את השלום הזה - שלום כלכלי, שלום טכנולוגי, שלום תיירותי, שלום בכל אחד ואחד מהתחומים הללו, ואתם תשמעו על הצעדים המעשיים בקרוב מאוד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן