ערן זהבי חתם בפ.ס.וו איינדהובן

כוכב נבחרת ישראל חתם בקבוצת הפאר, בה הוא צפוי להיות המשתכר הבכיר עם 2 מיליון יורו לעונה. שבע וחצי שנים אחרי שעזב את פאלרמו האיטלקית, חזר זהבי לקדנציה שנייה באירופה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/20 20:57 ב בתשרי התשפא

ערן זהבי חתם בפ.ס.וו איינדהובן
ערן זהבי, צילום: Roy Alima/Flash90

כוכב נבחרת ישראל, ערן זהבי, חתם היום (א') לשנתיים בפ.ס.וו איינדהובן, והוא יקבל 2 מיליון יורו לעונה ויהיה בכיר המשתכרים שלה. זהבי בן ה-33, שעבר קיץ סוער, כולל מעצר מתוקשר בסביון והתקשרות ויראלית עם פנרבחצ'ה, בחר בסופו של דבר בקבוצת הפאר ההולנדית, בשל העובדה שהיא תשחק העונה במוקדמות ליגה האירופית.

בהולנד דיווחו היום כי בשבוע שעבר, קבוצה הולנדית נוספת, ניסתה לבצע מחטף ולהחתים את זהבי, בו התעניינה עוד בתקופת פטר בוס לפני ארבע שנים, אך המהלך לא הצליח. היום התייחס מאמן אייאקס אריק טן האח לדיווחים והכחיש אותם. "זהבי אמנם הוצע לנו, אבל בשום שלב לא היינו מעוניינים להחתים אותו".

מאמן הגרמני של איינדהובן, רוג'ר שמידט, אימן בעבר  את ברקוזן ורד בול זלצבורג. עוד לפני כן אימן שלוש שנים בסין כמאמן בייג'ינג גואן, כך שהוא מכיר היטב את יכולותיו של זהבי. איינדהובן סיימה את העונה האחרונה במקום הרביעי. על שמה רשומות 24 אליפויות הולנד, כשהאחרונה שבהן ב-2018, בתשעה גביעים מקומיים ובשני תארים אירופיים - גביע אירופה לאלופות ב-1988 וגביע אופ"א ב-1978.

עבור זהבי (33) זו תהיה קדנציה אירופית שנייה. הגיחה הקודמת שלו, תשע שנים אחרי שעזב את הפועל תל אביב היתה לפאלרמו האיטלקית, במדיה שיחק עונה וחצי ורשם 26 הופעות ו-2 שערים בלבד. לאחר מכן המשיך לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב, עימה זכה בשלוש אליפויות רצופות.