חשד לרצח כפול בנצרת: שני גברים נורו למוות מחוץ למועדון

תושב נצרת בשנות ה-40 לחייו ותושב אום אל פאחם בשנות ה-20 לחייו נורו במהלך קטטה במועדון בנצרת. המשטרה עצרה חמישה חשודים שהיו חלק מהקטטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/20 08:59 כט באלול התשפ

חשד לרצח כפול בנצרת: שני גברים נורו למוות מחוץ למועדון
זירת האירוע, צילום: דוברות המשטרה

רצח כפול בנצרת:  שני בני אדם נורו למוות הלילה (ו') במהלך קטטה שהתקיימה מחוץ למועדון בעיר נצרת. שני הנרצחים הם צעיר כבן 20 וגבר כבן 40 שנמצאו על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א, כאשר מצבם אנוש. הם פונו לבית החולים האנגלי על מנת לקבל סיוע רפואי, אך בבית החולים נאלצו לקבוע את מותם של השניים. הצעיר בן ה-20 תושב אום אל פאחם והגבר בן ה-40 הוא תושב נצרת.

השניים היו חלק מקטטה שנערכה מחוץ למועדון במהלכה נשלף אקדח ונורו יריות שהביאו למותם של השניים. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לאסוף ממצאים. המשטרה חוקרת את האירוע והביאה גם למעצרם של חמישה חשודים שהיו חלק מהקטטה. החקירה הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית.

במוקד המשטרה קיבלו דיווח על האירוע שלפיו בוצע ירי לעבר שני בני אדם במהלך קטטה במועדון בנצרת. מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 02:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על אירוע אלימות בנצרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח האנגלי בנצרת, 2 פצועים, בהם : צעיר כבן 20 במצב אנוש, תוך פעולות החייאה וגבר כבן 40 במצב קשה, עם פציעות בגופם. כאמור בסוף נקבע מותם של השניים.