בהנחיית גנץ: 15 ישיבות נוספות יפעלו במתכונת מלוניות בידוד

לקראת ראש הנשה, משרד הביטחון יפתח עוד שתי מלוניות קורונה נוספות המותאמות לציבור החרדי, בנוסף 15 ישיבות שבהן למעלה מ-2,000 חולים למתווה מלוניות קורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/20 10:58 כח באלול התשפ

בהנחיית גנץ: 15 ישיבות נוספות יפעלו במתכונת מלוניות בידוד
צילום: דובר צה"ל

בהמשך לישיבות ההיערכות לסגר שנערכו במשרד הביטחון, ועל פי סיכומו של שר הביטחון בני גנץ, ייפתחו לקראת ראש השנה שתי מלוניות קורונה נוספות המותאמות לציבור החרדי. המשרד ייערך לפתיחת מלוניות נוספות במהלך תקופת החגים בהתאם לצורך.

עוד אושר, על פי מתווה משרד הבריאות, הצטרפותן של 15 ישיבות שבהן למעלה מ-2,000 חולים למתווה מלוניות קורונה. בהתאם לכך, הישיבות יתאימו את תנאי המגורים וילוו על ידי משרד הביטחון ופיקוד העורף במהלך התקופה הקרובה.

כמו כן לתוכנית ׳אנשי חיל׳ של משרד הביטחון, הצטרפו ביממה האחרונה שישה ישובים נוספים - גבעת זאב, שיבלי, טורעאן, כפר כנא, נשר ואור עקיבא, ואלו יזכו לסיוע בתקציב להסברה, סלי מזון לבתי אב חולים, תגבור המוקדים העירוניים והפעלת "פעילי קורונה" שיסייעו בליווי החולים בקהילה ומשפחותיהם. כיום פעילה התוכנית בלמעלה מ-60 יישובים.
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן