נתניהו: "נתגבר על הקורונה וגם נביא שלום"

ראש הממשלה חשף הערב שני פרטים הקשורים להסכמי השלום הצפויים להיחתם מחר. עם איחוד האמירויות ייחתם "הסכם שלום", בעוד שעם בחריין תחתם "הצהרת שלום". פרטי ההסכמים יוצגו רק לאחר החתימה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/09/20 20:30 כה באלול התשפ

נתניהו: "נתגבר על הקורונה וגם נביא שלום"
ראש הממשלה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

במשרד ראש הממשלה מסרבים לחשוף את פרטי ההסכמים שיחתמו מחר עם איחוד האמירויות ובחריין. מוקדם יותר היום נמסר כי בכל מקרה ההסכמים דורשים את אישור הממשלה. הערב (ב'), עדכן ראש הממשלה בנימין נתניהו, מוושינגטון ואמר כי למיטב ידיעתו, מדינות נוספות בדרך לחתום על הסכמים עם ישראל.

"אני מחזיק בידי את טיוטת חוזה השלום ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות וגם את הצהרת השלום בין ישראל ובחריין", אמר נתניהו, "עבדנו על זה הרבה מאוד שנים. הרגע הזה מגיע מחר. זו תפנית עצומה בתולדות ישראל וגם בתולדות המזרח התיכון. תהיה לזה השפעה אדירה וחיובית על כל אזרחי ישראל. אני גם מבטיח לכם (מנופף בדפי הטיוטה), על פי מה שאני רואה כאן, שעוד מדינות בדרך". 

בהתייחסו לביקורת על כך שיצא לוושינגטון בזמן שאזרחי ישראל מתכוננים לסגר בתקופת החגים, אמר נתניהו: "גם כשאני עסוק בעבודה המדינית החשובה הזו, אני לא שוכח לרגע שאלה ימים קשים לכולנו. הספקתי לדבר היום גם עם שר האוצר וגם עם שר הבריאות. מחר בערב כשאחזור לישראל, נמשיך לעבוד למענכם אזרחי ישראל, כדי שנתגבר על הקורונה וגם נביא שלום".  

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן