משפחת נתניהו תטוס במטוס פרטי לוושינגטון: ערוצי הטלוויזיה החליטו לא לשלוח כתבים מישראל

בשל החשש מהדבקות בקורונה, הוחלט כי ראש הממשלה ומשפחתו יטוסו במטוס נפרד מיתר המשלחת הישראלית. ערוצי התקשורת התרעמו על כך והחליטו כי האירוע החגיגי יסוקר על ידי העיתונאים השוהים בחו"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/20 09:42 כב באלול התשפ

משפחת נתניהו תטוס במטוס פרטי לוושינגטון: ערוצי הטלוויזיה החליטו לא לשלוח כתבים מישראל
בנימין ושרה נתניהו, צילום: עמוס בן גרשון. לע"מ

ראש הממשלה נתניהו, רעייתו שרה נתניהו ושני ילדיו יאיר ואבנר, יטוסו במטוס פרטי לחגיגיות הסכם השלום עם איחוד האמירויות לוושינגטון, ולא עם יתר המשלחת, בכך דווח לראשונה הערב (חמישי) בחדשות 13. על פי הפרסום, ההחלטה התקבלה לאור הרצון לוודא כי נתניהו לא יידבק בקורונה בזמן הטיסה. 

בשל כך, ערוצי הטלוויזיה, חדשות כאן, חדשות קשת וחדשות רשת החליטו לא לשלוח כתבים מישראל לטקס החגיגי בארצות הברית. הסיקור יתבצע על ידי העיתונאות הכתובה או ברשת ועל ידי העיתונאית הישראלית השוהים בארצות הברית. 

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "מפאת החשש שרה"מ ידבק בקורונה בטיסה בה יהיו יותר מ־70 איש, הנחו הגורמים המקצועיים שרה"מ יטוס במטוס נפרד שמדינת ישראל נוהגת להשתמש בו מעת לעת". 

מפלגת הליכוד הגיבה לנושא ומטעמה נמסר: "השמאל והתקשורת מחפשים כל תירוץ להקטין את ההישג ההיסטורי של ראש הממשלה נתניהו ואף לסכן את בריאותו רק בגלל שהם לא מוכנים לסבול שהוא הביא 'שלום תמורת שלום' ולא 'שלום תמורת שטחים'. השמאל והתקשורת ימשיכו להתעסק בשטויות בזמן שראש הממשלה ימשיך להביא הישגים אדירים לישראל ולעשות היסטוריה".

כזכור, בתחילת שבוע הבא תטוס המשלחת הישראלית לטקס שיערך, ככל הנראה, ביום שני בלילה (שעון ישראל), ויחזרו ברביעי לפנות בוקר. העיתונאים אומנם יצטרכו לבצע בדיקות קורונה לפני הטיסה, אבל לא יהיו מחויבים בבידוד של שבועיים אחריה, כך על פי מתווה הטיסה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן