ישראייר: נפעיל טיסות מישראל לאיחוד האמירויות

חברת ישראייר הודיעה כי תחל להפעיל טיסות מסחריות ראשונות לאחר החתימה על הסכם השלום. לכבוד החתימה על ההסכם, חשפה ישראייר את העיצוב החדש למטוס הראשון בקו ישראל-איחוד האמירויות

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/20 18:14 כא באלול התשפ

ישראייר: נפעיל טיסות מישראל לאיחוד האמירויות
העיצוב החדש, צילום: ישראייר

חברת התעופה ישראייר פרסמה היום (ה') כי תחל לבצע טיסות ישירות לאיחוד האמירויות לאחר חתימת הסכם השלום ביום שלישי בשבוע הבא. לכבוד החתימה על ההסכם, חשפה ישראייר את העיצוב החדש למטוס הראשון בקו ישראל-איחוד האמירויות. על המטוס מופיעים סמלי שלום כמו ענפים של עץ זית, לצד המילים "שלום", "עתיד" ו"שותפות" בשפות עברית, ערבית ואנגלית.

ישראייר היתה חברת התעופה הראשונה שהגישה בקשה לקבל היתר לטיסות ישירות לאיחוד האמירויות וצפויה גם הראשונה שתפעיל אותן. סמנכ"ל השיווק והמכירות בישראייר גיל סתיו, מסר היום: "אנו נרגשים לבשר שעם קבלת האישורים הסופיים לביצוע הטיסות לאיחוד האמירויות - נבצע טיסות ישירות גם לאבו דאבי", עוד אמר סתיו, כי "בשבועות האחרונים אנו עדים לעלייה בדרישה מהקהל הישראלי לטוס ולנפוש במדינות שאליהן הישראלים רשאים להיכנס ללא חובת בידוד, ואין ספק שיהיה ביקוש רב גם ליעד זה".

ויש כבר מחירים לכרטיסי הטיסה: מחיר כרטיס טיסה לאבו דאבי יעלה החל מ-299 דולר לאדם וחבילה הכוללת מלון ברמה של חמישה כוכבים לארבעה ימים יעלה החל מ-699 דולר לאדם. טיסה תימשך בין שלוש לארבע שעות.

(ראש הממשלה מכריז על הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות)